اختلاف مالی، انگیزه قتل زنی که مدیر یک شبکه اجتماعی بود + تصاویر

15:07 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۳۹
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان : عملیات جست‌و‌جوی قاتل زن سی ساله مدیر شبکه اجتماعی که چند روز پیش در بلوار سانست هالیوود به ضرب گلوله کشته شد، صبح امروز (به وقت تهران) به نتیجه رسید و مرد مسلح بازداشت شد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از آنا، مردی به نام ازوما اوبیوها به عنوان متهم به قتل یک مدیر شبکه اجتماعی بازداشت و قرار وثیقه‌ای یک میلیون دلاری برای وی صادر شد. مقتول که کری ژان ملویل نام داشت، در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) هنگام قدم زدن با نامزدش در بلوار سانست هالیوود از پشت سر هدف گلوله یک تفنگ شکاری قرار گرفت و در جا کشته شد.

مکان جنایت

قاتل بلافاصله با استفاده از اتومبیل از صحنه جنایت گریخت شد و جست‌و‌جوی پلیس لس‌آنجلس برای یافتن وی از همان لحظه به جریان افتاد. هالیوود ریپورتر، ظهر روز شنبه گزارش داد که عملیات مأموران پلیس سرانجام به نتیجه رسید و فرد مظنون، مردی به نام ازوما اوبیوها، 31 ساله که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشت در ساعت 7:15 جمعه شب به وقت لس‌آنجلس (6:45 صبح شنبه در تهران) بازداشت شد.

کری ژان ملویل پیش از این به عنوان دستیار تولید در شرکت‌های فیلمسازی هالیوود فعالیت می‌کرد و اخیراً برای تأسیس شبکه اجتماعی خود و دنبال کردن حرفه‌ای مستقل در صنعت سرگرمی از کار کناره‌گیری کرده بود. بر اساس پروفایلی که از مقتول در شبکه اجتماعی لینکدین بر جا مانده، وی در ماه ژوئن به سمت مدیریت عامل یک شرکت مدیریت شبکه اجتماعی منصوب شده بود.

پرونده متهم به قتل قرار است سه روز دیگر به دادستان ارائه شود.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *