رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور نیافتن گودرزی در جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس بیانگر بی‌اعتنایی به بدنه ورزش کشور است

12:23 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۷۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: جلالی در مورد حضور نیافتن گودرزی در دومین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی کشور گفت: عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه نشان می‌دهد آنطور که باید و شاید به نظرات بدنه وزرش کشور توجه نمی‌شود.
عدم حضور گودرزی در جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس بیانگر بی‌اعتنایی به بدنه ورزش کشور استبه گزارش گروه سیاسی ، دومین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی کشور و راهکارهای واگذاری پرسپولیس و استقلال به ریاست کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران عامل سابق باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و معاون وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه 3 مرداد ماه) در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش محمد رویانیان، حبیب ا... کاشانی، امیر عابدینی، محمدحسن انصاری فرد، اکبر غمخوار، بهروز منتقمی، داریوش مصطفوی مدیران عامل سابق باشگاه پرسپولیس و همچنین جعفر اشرف کاشانی رییس هیات مدیره کنونی باشگاه پرسپولیس و علی اکبر طاهری سرپرست فعلی این باشگاه حضور داشتند. از باشگاه استقلال نیز محمد حسین غریب، علی فتح ا... زاده خویی، عباس کردنوری و کاظم اولیایی مدیران عامل اسبق این باشگاه در نشست شرکت کردند. اما بهرام افشارزاده مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال به دلیل سفر در جلسه حضور نداشت. مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیک و عزیزا... محمدی رییس اتحادیه مدیران باشگاه های کشور نیز از جمله سخنرانان این مراسم بودند و همچون سایر مدعوین به ایرادسخنانی پرداخته و نظرات کارشناسی خود را در اختیار مرکز پژوهشهای مجلس قرار دادند.  حسن زمانی مشاور رییس مجلس شورای اسلامی و ایروان مسعودی معاونت پژوهش‌های فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز از جمله حاضرین در جلسه بودند.

بنا بر این گزارش داریوش سودی دبیر اجرایی این نشست نیز در آغاز جلسه هدف از برگزاری این جلسات را اعلام داشت و تاکید کرد و برای اولین بار در ورزش شاهد دور هم جمع شدن مدیران عامل تاریخ دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در کنار یکدیگر هستیم.

در این جلسه و برخلاف هماهنگی‌های قبلی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان شرکت نکرد. به گفته کاظم جلالی صبح امروز طی تماسی از سوی دفتر وزیر ورزش و جوانان اعلام شد گودرزی به دلیل شرکت در جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی قادر به حضور در این مراسم نیست .

کاظم جلالی ضمن بیان علل غیبت ناگهانی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه در آغاز نشست اظهارکرد: با توجه به قول قطعی وزیر ورزش برای حضور در این جلسه انتظار می‌رفت تا به قرار و وعده‌ خود عمل کند و در این نشست حضور پیدا کند.

وی افزود: غیبت وزیر ورزش و جوانان در این نشست در حالیکه مدیران عامل دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در نشست حضور یافته‌اند تا دیدگاه‌های کارشناسی خود را ارائه کنند می‌توانست بهترین فرصت برای وزارت ورزش باشد تا از نظرات کارشناسی آنهایی که خاک این باشگاه را خورده‌اند، بهره‌مند شوند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس خاطرنشان کرد: عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه نشان می دهد آنطور که باید و شاید به نظرات بدنه وزرش کشور توجه نمی‌شود اتفاقا در جلسه قبلی که با سردبیران رسانه‌های ورزشی داشتیم و از نظرات راهگشای آنها بهره‌مند شدیم برخی از سخنران‌ها به عدم توجه به نظرات کارشناسی جامعه ورزش کشور از سوی برخی مسئولان اشاره می‌کردند.

جلالی در سخنان خود تصریح کرد: یکی از وزرای محترم دولت که به جلسه دعوت شده بود تمایل بسیار زیادی در این نشست داشت تا به واسطه مسئولیتی که دارد از نظرات کارشناسی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بهره‌مند شود ایشان قادر نبود امروز در جلسه شرکت کند و تمایلی به برگزاری این نشست در روز دیگری داشت، اما ما از ایشان عذرخواهی کردیم چرا که هماهنگی‌های لازم با آقای گودرزی و مدیران محترم ورزشی برای برگزاری این جلسه در روز شنبه انجام شده بود و از نظر اخلاقی درست نمی‌دیدیم زمان جلسه را تغییر دهیم. اما حالا شاهد غیبت ناگهانی دوستان هستیم که چندان جالب نیست و قطعا با نارضایتی‌هایی همراه خواهد بود.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران عامل فعلی و سابق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و مدیران فدراسیون فوتبال و لیگ برتر نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *