آغاز تصویربرداری "پشت بام تهران" از هفته دوم مرداد

11:04 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۷۳۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجموعه تلویزیونی "پشت بام تهران" به کارگرانی بهرنگ توفیقی در حالی نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود که آزاده صمدی جدیدترین بازیگری است که به این سریال پیوسته است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، مجموعه تلویزیونی "پشت بام تهران" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله از اواخر بهار امسال وارد مرحله پیش تولید شده است و سازندگان قصد دارند طبق برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری سریال را هفته دوم مرداد در تهران آغاز کنند. احتمالاً بخش‌هایی از مجموعه نیز در یکی از شهرستان‌ها جلوی دوربین رود.

آزاده صمدی با امضای قرارداد به گروه بازیگران سریال"پشت بام تهران" پیوسته است و نقش دختری به نام اختر را خواهد داشت که یکی از نقش‌های اصلی قصه است. این دومین همکاری صمدی با بهرنگ توفیقی پس از سریال "انقلاب زیبا" است که سال گذشته روی آنتن شبکه یک بود.
 
کامبیز دیرباز هم اخیرا به گروه بازیگران پیوست و نقش جوانی به نام غیاث را دارد که دل در گروی عشق و وفا به پدرش دارد، اما دچار سرخوردگی‌هایی است. سرخوردگی‌هایی که او را به آشفتگی می‌رساند و بالاخره، این کانون نجات بخش خانواده‌ است که او را به آرامش و رستگاری می‌رساند. انتخاب سایر بازیگران این ملودرام اجتماعی همچنان ادامه دارد.
 
این مجموعه در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می‌شود و تهیه کنندگی آن را زینب تقوایی برعهده دارد که مجموعه‌های پربیننده "دودکش" (محمدحسین لطیفی) و"مدینه"(سیروس مقدم) را تهیه کرده است.

"دودکش" این روزها در حال بازپخش از شبکه پنج سیما است. بهرنگ توفیقی نیز کارگردانی سریال‌های "مسیر انحرافی" و "انقلاب زیبا" را عهده‌دار بوده است و سریال"آمین"، آخرین ساخته او نیز آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند.
 
سایر عوامل اصلی سریال"پشت بام تهران"که تاکنون حضورشان قطعی شده، عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، صدابردار: هادی افشار، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح لباس: افشین صادقی، طراح صحنه: امیرحسین حداد، دستیار کارگردان: حسین دیردار، برنامه ریز: فرزاد رحمانی،عکاس: بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.
 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *