فیلمبرداری "نفس" به پایان رسید/ترکیب متفاوت بازیگران سومین فیلم نرگس آبیار+عکس

18:32 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۶۵۸
خبرگزاری میزان: فیلمبرداری سومین فیلم بلند سینمایی نرگس آبیار که با مضمونی متفاوت، اوایل اردیبهشت‌ماه شروع شده بود؛ همزمان با عید سعید فطر به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگی ، پس از 70 جلسه فیلمبرداری فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی، محمدحسین قاسمی و شرکت نورتابان در شهرستان رباط کریم به پایان رسید.

براساس این گزارش، «نفس» اوایل اردیبهشت ماه در یزد کلید خورد و در ادامه گروه، فیلمبرداری را در شهرهای هشتگرد و کرج و قزوین،تهران(پارچین و شوش)، شهریار و شهر ری ادامه دادند و در نهایت همزمان با عید سعید فطر فیلمبرداری بخش‌های اصلی کار در رباط کریم به پایان رسید و در روزهای گذشته نیز با فیلمبرداری چند سکانس خیابانی، فیلمبرداری پس از 70 جلسه با مدیریت ساعد نیکذات به پایان رسید.

 

فیلمنامه «نفس» با اقتباس از یکی از رمان‌هایی نرگس آبیار نوشته شده است. :«نفس» روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های «بهار»، «نادر»، «کمال» و «مریم» است که همراه پدرشان «غفور»(با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ با بازی پانته‌آ پناهی‌ها در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.  

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها،گلاره عباسی، سیامک صفری،  شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو،سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.

 

سایر عوامل نفس عبارتند از نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: روزبه سجادی حسینی، مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک‌ذات، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی ، مدیر تدارکات: امیر یمینی، عکاس: حمید جانی پور و بهنوش منصوری،مدیر تولید: بهزاد هاشمی، تهیه‌کنندگان: ابوذر پورمحمدی ، محمدحسین قاسمی و شرکت نورتابان.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *