پیش بینی بارش های رگباری در البرز و زاگرس برای سه روز آینده / وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور

15:19 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۶۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارشناسی سازمان هواشناسی با اعلام خبر بارش های رگباری در البرز و زاگرس در سه روز آینده گفت: همچنین در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک را داریم که در منطقه زابل تبدیل به طوفان و گرد و خاک می‌شود.
پیش بینی بارش های رگباری در البرز و زاگرس برای سه روز آینده / وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور/// تولیدی منتشر شودفریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به این که سه روز آینده در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات مرکزی البرز و برخی از نقاط جنوب شرق و شمال کشور شاهد بارش های رگباری هسشتیم، اظهار کرد : همچنین در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در منطقه زابل تبدیل به طوفان و گرد و خاک می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز و فردا با تقویت نسبتی جریان شمالی سواحل مرکزی دریای خزر شاهد بارش پراکنده باران در این محدوده هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است گفت: احتمال بارش پراکنده باران و افزایش ابر و وزش باد در شهرهای شمالی تهران و ارتفاعات این استان دور از انتظار نیست.

گودرزی رطوبت فعلی تهران را 30 درصد و و بیشینه و کمینه هوا را برای امروز را به ترتیب 22 و 34درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این عدد در روز بعد برای پایتخت به ترتیب 22 و 35 درجه سانتیگراد است.

وی در پایان عنوان کرد: امروز اهواز با دمای 46 درجه سانتیگراد و اردبیل با دمای 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مراکز استان‌ در کشور بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *