«تنهایی لیلا» از فردا به روی آنتن شبکه سه می رود

15:16 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۶۱۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» به کارگردانی "محمد حسین لطیفی" از فردا شب سوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.
 به گزارش گروه فرهنگی ، سریال «تنهایی لیلا» با موضوع اجتماعی و عاشقانه کاری از محمدحسین لطیفی است که قرار است از فردا شنبه سوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شود و جایگزین سریال «دردسرهای عظیم» برزو نیک‌نژاد شود.

سریال «تنهایی لیلا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه شده و نگارش آن را حامد عنقا عهده دار بوده است

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، سام قریبیان، اندیشه فولادوند، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی از بازیگران اصلی این سریال هستند که در آن ایفای نقش کرده‌اند.
 
در خلاصه داستان امده است :محمد  پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است . عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک  امتحان  قرار  می‌گیرد.
 
پخش این مجموعه از شنبه  3 مرداد ، هر شب ساعت 21 آغاز می شود و باز پخش آن روز بعد 1:30 بامداد و 14:30 بعد از ظهر  است.
 
برخی از عوامل این سریال شامل: دستیار کارگردان: حسن لبافی، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی،تصویربردار: مصطفی معمار، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، آهنگساز: کارن همایونفر، مدیر تولید: فرشید رئوفی،جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صداگذاری: سیدمحمود موسوی نژاد هستند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *