شاگردان کواچ در روسیه و لهستان اردو می‌زنند

11:45 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: تیم ملی والیبال ایران که تمرینات آماده‌سازی خود را برای شرکت در رقابت‌های جام‌جهانی آغاز کرده تا پیش از حضور در این رقابت‌ها دو اردوی برون‌مرزی در لهستان و روسیه برپا می‌کند.
به گزارش گروه ورزشی ، سیزدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال از ۱۷ شهریورماه به میزبانی مشترک سه شهر هاماماتسو، اوساکا و توکیو در ژاپن آغاز شده و به مدت ۱۶ پیگیری خواهد شد. ۱۲ کشور در این رقابتها طی سه مرحله با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

برای حضور در این رقابت‌ها تیم ملی والیبال از سه شنبه گذشته تمرینات خود را آغاز کرده و تا 13 شهریورماه دنبال خواهد کرد. در این مدت تیم ملی والیبال علاوه بر تمرین در تهران دو اعزام برون مرزی هم خواهد داشت.

 تیم ملی والیبال در نخستین اعزام برون مرزی در راه آماده سازی حضور در جام جهانی، در مسابقات جام واگنر لهستان شرکت می کند. این رقابتها در لهستان با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، ژاپن و میزبان ۳۱ مرداد ماه تا دوم شهریورماه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران ۲۹ مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد.

روسیه دیگر کشوری است که برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی در آن در برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال قرار گرفته است. سفر به روسیه سوم شهریورماه انجام می شود و طی آن ملی پوشان اعزامی برای مدت 6 روز در این کشو تمرینات شان را پیگیری می کنند سپس به تهران باز می گردند تا برای سفر به محل برگزاری رقابت های جام جهانی در ژاپن آماده شوند.

 ملی‌پوشان والیبال ایران قبل از اعزام به جام جهانی چهار روز در تهران خواهند ماند سپس ۱۳ شهریورماه تیم ژاپن می‌شوند. این تیم در گروه دوم جام جهانی با تیم های لهستان، نماینده اول کنفدراسیون آفریقا، روسیه، ونزوئلا و آرژانتین دیدار می کند. در گروه اول این رقابت ها نیز تیم های استرالیا، آمریکا، ژاپن، نماینده دوم کنفدراسیون آفریقا، کانادا و ایتالیا قرار دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *