"حباب" با حضور "لیلا زارع" کلید می خورد

10:04 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۵۶۹
خبرگزاری میزان: فیلم کوتاه تجربی «حباب» به زودی در اصفهان با حضور "لیلا زارع" کلید می‌خورد.
به گزارش گروه فرهنگی ، "موحد" و "مجتبی شادرو" که هر دو فارق التحصیل رشته کارگردانی هستند و پیش از این در بخش‌های دیگر سینما و تلویزیون از جمله تدوین، فیلمبرداری، کارگردانی فیلم مستند، ساخت تیتراژ، آنونس و تیرز فعالیت حرفه‌ای داشته اند، اینبار با فیلم کوتاه حباب قصد تجربه در عرصه تهیه‌کنندگی مستقل را دارند.

این فیلم کوتاه در قالب تجربی و توسط زهرا کاظمی نقاش و کارگردان جوان به تصویر کشیده خواهد شد. کاظمی که در سالهای قبل جزو کارآفرینان برتر در زمینه هنری بوده پیش از این کارگردانی فیلم‌های کوتاه به رنگ چادر مادرم، غریبه‌ای در غبار، دیازپام را در کارنامه فیلمسازی خود دارد که برای آنها جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. از نکات قابل توجه این فیلم حضور لیلا زارع بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان تنها بازیگر این فیلم تک پرسوناژ است.

این فیلم به زندگی زاینده‌رود و خشکی این رود کهن و امید به زندگی دوباره آن در قالبی تجربی و مدرن می‌پردازد.
 
عوامل تهیه این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: برادران شادرو (موحد و مجتبی)، کارگردان: زهرا کاظمی، بازیگر: لیلا زارع، مجری طرح: مهدی گلستانیان، مدیر فیلمبرداری: رضا زینعلی، تدوین: موحد شادرو، طراح چهره پردازی: آتنا نعمتیان، طراح لباس: زهرا کاظمی و لیلا زارع، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه رایانه ای: استودیو فیلمچی، پشتیبانی فنی: علیرضا تبریزی. اولین اکران فیلم کوتاه تجربی حباب در جشنواره حسنات اصفهان که موضوع ویژه آن زاینده رود است پیش بینی شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *