کاهش ۱۱ درصدی جرایم خرد در کشور

15:18 - 01 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۵۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: جرائم خرد در کشور در چهار ماه نخست امسال ، ۱۱ درصد کاهش یافته است.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درهمدان گفت: در این مدت کشفیات مواد مخدر، با افزایش 25 درصدی به 190 تن رسید.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه در کشور امنیت مردم محور است، گفت: در چهار ماه نخست امسال جرایم مهم 7 و جرم و جنایت هم 2 درصد کاهش یافته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره مبارزه با قاچاق کالا هم گفت: کشفیات کالای قاچاق در کشور افزایش یافته و در استان همدان این میزان 28 درصد افزایش داشته که ارزش ریالی کالاهای کشف شده در همدان 38 میلیارد تومان بوده است.

سردار مومنی به وضع امنیتی کشور در 4 ماه نخست سال اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضع امنیتی کشور در این مدت مطلوب بوده است.

وی از کاهش 63 درصدی جرم و جنایت در 4 ماه نخست امسال در استان همدان خبر داد و گفت: برقراری نظم و امنیت در استان مرهون همکاری مردم و رسانه ها با پلیس است.

ارتقای سطح معیشتی کارکنان نیروی انتظامی
معاون فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ارتقای سطح معیشتی کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد.

 سردار عصار امروز در همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار در مشهد با اعلام این خبر افزود: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب، سطح معیشت کارکنان این نیرو را ارتقاء بخشیم و از این طریق بخش کوچکی از فداکاری‌ ها و رشادت‌ های آنان را جبران کنیم.

وی افزود: برگزاری همایش نکوداشت اسوه‌ های ایثار برای تکریم و تجلیل از همسران، فرزندان و والدین شهدای نیروی انتظامی برنامه‌ ریزی شده است و این  نخستین دوره آن ویژه همسران و فرزندان شهدای ناجا در سالهای 89 تا 94 است که برگزار می‌‌شود.

درهمایش نکوداشت اسوه‌های ایثار در مشهد 59 خانواده شهید از هشت استان اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان، گلستان، مازندران و خراسان رضوی حضور دارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *