ترافیک در تمامی جاده‌های کشور روان است/یک‌طرفه شدن جاده‌ کرج از بعدازظهر فردا

11:49 - 01 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۴۹۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که مامی محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از محور کنترل ترافیک راه‌های کشور، جاده کرج از بعد از ظهر فردا یک‌طرفه خواهد شد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: طبق آخرین گزارشات دریافتی از محور کنترل ترافیک راه‌های کشور، در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز تردد کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است، افزود:  تردد کامیون و کامیونت فردا درمحور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمامی تريلرها از ساعت 6 صبح تا 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خاتمه بااشاره به این مطلب که تردد انواع وسايل نقليه از ساعت14 فردا تا الی یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده، افزود: همچنین از ساعت17  فردا تا یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *