محمد سلوکی با «مثبت و منفی پنج» بازگشت

16:29 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۴۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: «مثبت و منفی پنج» عنوان برنامه ای جدید از شبکه پنج سیما با رویکرد تحلیل مسائل اقتصادی استان های کشور است از شبکه پنج پخش می شود.
به گزارش ، برنامه «مثبت و منفی پنج» برنامه ترکیبی زنده با محوریت تحلیل مسائل اقتصادی استان های کشور بر مبنای نظریه اقتصاد مقاومتی با ساختار نمایش واقع‌گرایانه show reality در 90 قسمت در قاب تصویر می آید.

برنامه «مثبت و  منفی پنج» با اجرای محمد سلوکی و تهیه کنندگی حمید رحیمی کاری از گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج، دارای آیتم هایی مانند: "اقتصاد به بیان ساده"، "معرفی استان"، "از فردا چه خبر"، "مستند گزارشی" در حوزه های کشاورزی، صنایع ، عمران و... است.

با ابلاغ سیاست های برنامه پنج ساله توسعه کشور برنامه «مثبت منفی پنج» سعی دارد، به تحلیل و بررسی واقعیت های فرهنگی و اقتصادی استانهای کشور، امکانات، ظرفیتها و محدویت های هر استان بپردازد و در آن عملکرد عملی و علمی مردم و مسئولان استانها رصد می‌شود.

این برنامه که روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته به مدت 90 دقیقه ساعت 21:15 دقیقه بر روی آنتن می رود، به بررسی 5 مولفه اقتصادی هر استان کشور ( سرمایه های انسانی، اجتماعی، طیبعی و...) می پردازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *