کتاب"یک نفس تازه"با مقدمه‌ ابراهیمی دینانی رونمایی می‌شود

14:45 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۳۹۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: آیین رونمایی کتاب «یک نفس تازه» با مقدمه‌ غلامحسین ابراهیمی دینانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ، دوشنبه پنجم مرداد ماه، از ساعت 20 تا 22، تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران میزبان اردوان طاهری، نویسنده کتاب «یک نفس تازه»‌ و جمعی از دوستداران فرهنگ و هنر خواهد بود. در این آیین بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین زینت بخش این آیین اجرای موسیقایی طاها عابدیان، نوازنده ویولا و همکار ارکستر فیلارمونیک وین خواهد بود.

بنابراین گزارش کتاب «یک نفس تازه» با مقدمه‌ی "غلامحسین ابراهیمی دینانی"، نخستین کتابی است که دارای وب‌سایت اختصاصی با محتوای چندرسانه‌ایی است.

این گزارش می افزاید: اردوان طاهری دانش آموخته رشته موسیقی در دانشگاه تهران و آهنگسازی الکترو اکوستیک و علم موسیقی در دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی دانشگاه وین است. پس از کتاب «ماه خیال» که در سال 1378 روانه بازار شد، «یک نفس تازه» دومین اثر منتشر شده‌ اردوان طاهری است.

این گزارش حاکی است: غلامحسین ابراهیمی دینانی، فیلسوف معاصر، در یادداشتی برای مقدمه‌ی کتاب می‌نویسد: «یک نفس تازه با نگاهی تازه به مسائل بسیار عمیق و اساسی، به راستی یک نفس تازه است که نگارنده در فضایی خاص، روان، راحت و خوش قلم، خودِ واقعی خویش را به زیبایی و پختگی بیان و ما را با خود هم‌راه کرده است.»

خاطر نشان می شود: بخشی از عواید فروش کتاب «یک نفس تازه» به «مؤسسه نیکوکاری مهرآفرین» که حامی کودکان نیازمند است اختصاص خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *