اجرای طرح ارزیابی معتادان پرخطر در کشور طی ماه جاری

11:02 - 02 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۳۸۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح ارزیابی معتادان پرخطر در کشور طی ماه جاری خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش آسیب در بین این گروه و به طور کلی جامعه انجام می شود.

اجرای طرح ارزیابی معتادان پرخطر در کشور طی ماه جاریمحسن روشن پژوه در گفت‌‍وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارزیابی معتادان پر خطر و سخت در کشور اظهار کرد: سازمان بهزیستی در تلاش است به منظور ارائه خدمات به معتادان پر خطر و سخت آنها را شناسایی و به ارزیابی وضعیت آنها بپردازد.

وی با بیان این‌که ارزیابی معتادان پرخطر از از ابتدای مرداد در کل کشور اجرایی خواهد شد، افزود: اقدام‌ های لازم برای اجرای این طرح در حال انجام است به طوری که آموزش‌های لازم به پرسشگران برای انجام مطالعات و پژوهش‌های میدانی ارائه شده است. در مجموع ارزیابی پرسشنامه‌ها و تیم‌های میدانی حداقل 2 تا 3 ماه زمان می‌برد.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در خاتمه عنوان کرد: ساماندهی این قشر  با توسعه و گسترش طرح‌ها و مراکز با محوریت و تمرکز بر اطلاعات تحقیقی و عینی انجام خواهد شد، لذا نیازمند آن هستیم که در یک ارزیابی سریع از میزان و پراکندگی وضعیت گروه‌های پرخطر مطلع شویم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *