اعزام تیم‌های ویژه بازرسی به استان‌های آسیب دیده از سیل و طوفان

13:16 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۳۵۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع سیل و طوفان اخیر و اعزام تیم‌های ویژه بازرسی به کلیه استان‌های آسیب دیده از این حادثه خبر داد.
اعزام تیم‌های ویژه بازرسی به استان‌های آسیب دیده از سیل و طوفان«ناصر سراج» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به سیل و طوفان روز یکشنبه گذشته و خسارات جانی و مالی ناشی از آن  گفت: تیم‌های ویژه سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی‌هایی از قبل، شروع و بعد از حادثه انجام می‌‎دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: این گروه‌های ویژه به چند استانی که در آن‌ها طوفان و سیل اتفاق افتاده است، اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: برنامه مشترک ما در خصوص این موضوع به تمام مدیرکل‌های استان‌ها اعلام شده است و بر اساس این برنامه مشترک موضوعات مربوط به سیل و توفان در حال بررسی است.

سراج در خصوص آخرین وضعیت این بازرسی‌ها گفت: زمان اعلام نتایج این بازرسی‌ها هنوز مشخص نیست؛ اما پس از حصول نتیجه اگر قصوری انجام شده باشد، مراتب به مراجع مربوطه ارجاع می‌شود.

گفتنی است؛ یکشنبه هفته گذشته وقوع طوفان با سرعت ۸۰ کیلومتر در چندین استان کشور از جمله مازندران، گیلان، تهران و البرز باعث جاری شدن سیل  شد.
این طوفان در جاده چالوس منجر به فوت تعدادی از هموطنان شد.

تعدادی از خانه‌های مسکونی که در حاشیه رودخانه‌‌ها در مازندران و البرز  ساخته شده بودند بر اثر این طوفان و سیلاب تخریب شدند.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور با گذشت سه روز از وقوع حادثه سيل و طوفان در استان‌هاي تهران و البرز شمار تلفات اين حادثه به 16 نفر رسيده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *