"محسن کیایی" همبازی "محمدرضا فروتن" در "بیست و سه روز" شد/ آغاز فیلمبرداری سومین فیلم "مهدی گلستانه" از هفته آینده

11:12 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۲۹۷
خبرگزاری میزان: طبق زمان بندی گروه تولید"بیست و سه روز"از هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد که عمده فیلمبرداری این فیلم در تهران و بخشی از آن نیز در عسلویه صورت خواهد گرفت.
به گزارش گروه فرهنگی ، «بیست و سه روز» نام سومین فیلم بلند "مهدی گلستانه" است که سال گذشته از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی موفق به دریافت پروانه ساخت شد و این کارگردان پیش تولید فیلم خود را از اردیبهشت ماه سال جاری به صورت جدی آغاز کرد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و سه روز» که یک فیلم پربازیگر محسوب می‌شود طبق زمان بندی گروه تولید از هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد که عمده فیلمبرداری این فیلم در تهران و بخشی از آن نیز در عسلویه صورت خواهد گرفت و فیلم برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهد شد.

به تازگی محسن کیایی با فیلم سینمایی «بیست و سه روز» به قرارداد رسیده البته پیش از این نیز حضور محمدرضا فروتن، هانیه توسلی و شقایق دهقان حضور خود را در این فیلم قطعی شده بود.

در خلاصه داستان «بیست و سه روز» به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که 23 روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده، گذرانده؛ با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره، ذهنش را اشغال کرده بود، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما...

برخی از عوامل فیلم سینمایی «بیست و سه روز» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بهروز معاونیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی افشین راد، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری، مشاور رسانه‌ای: احسان عباسی.
«بیست و سه روز» سومین فیلم سینمایی مهدی گلستانه پس از «دردسر بزرگ»‌ و «نازنین» محسوب می‌شود که تهیه کنندگی این فیلم را نیز خود او بر عهده دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *