رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر از سازندگان سریال"پایتخت4"

10:04 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۲۷۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجموعه یادمان شهدای انقلاب هفتم تیر(سرچشمه) یکشنبه(۲۵ مردادماه) مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) عوامل سریال تلویزیونی پایتخت خواهد بود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، این مراسم با حمایت مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه یک سیما، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، دفتر ریاست حوزه های علمیه استان تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان هنری و رسانه ای اوج، و به میزبانی مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
 
بنابراین گزارش، برای این تجلیل هشت محور اصلی از سوی ستاد برگزاری مراسم به این شرح عنوان شده است: تکریم سبک زندگی دینی و ملی، پرداخت مطلوب به کیان خانواده به عنوان محور اجتماع سالم، ارائه مناسب از جایگاه مسجد و گزاره های دینی، پرداخت شایسته به موضوع قانون و قانونمداری، پرداخت خاص به موضوع محیط زیست و مقابله با پدیده زمین خواری، ترویج ازدواج آسان، ترویج شادی اجتماعی سالم و خنده حلال، و تکریم هنرمندان دین باور و ترویج نگاه دین مدارانه به هنر.
 
یادآور می‌شود مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت در سالن همایش های مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر به آدرس تهران، پایین تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۳۵۰۲۴۰۰۰ تماس حاصل فرمایند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *