حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی تعظیم شعائر الهی است

10:17 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۱۰۳۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حجت الاسلام بهرامی گفت: حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی تعظیم شعائر الهی است و از همه درخواست می‌کنم که در این مراسم به موقع حضور پیدا کنند تا به کار هم لطمه وارد نشود.
حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی تعظیم شعائر الهی است
حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدکاظم بهرامی» در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در اولین جلسه اداری پس از ماه مبارک رمضان با تبریک عید سعید فطر گفت: خداوند متعال در این روز، پاداش بندگان خوب و روزه دارش را اعطاء می‌کند.

وی با اشاره به حدیث قدسی ادامه داد: خداوند می‌فرماید که روزه مال من است و من خودم  بدون واسطه به آن پاداش می‌دهم و در معنای دیگر آمده است که من خودم پاداش آن هستم.

حجت‌الاسلام بهرامی افزود: روزه‌دار در نهایت، قرب به حق پیدا می‌کند که هیچ پاداشی بالاتر از آن نیست و رضوان الهی از همه نعمت‌ها بالاتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی به دیگر حسنات روزه‌داری اشاره کرد و گفت: در روایتی از نبی اکرم(ص) آمده است که خداوند حسنات فرزندان آدم را ده برابر قرارداده به جز روزه که خداوند فرموده، من پاداش آن هستم یعنی هر چقدر که بخواهم پاداش می‌دهم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که ذکر خدا تنها به سبحان‌الله و الحمدلله گفتن نیست، تصریح کرد: انسان در زندگی‌اش خدا را نباید فراموش کند و در مناجات شعبانیه آمده است که خدایا مرا از کسانی قرار بده که دائم به یاد تو هستم تا پیمان خود را نشکنم و از شکر تو غافل نباشم و انسان در پایان ماه مبارک رمضان این استعداد را دارد تا از خدا چنین درخواست‌هایی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به برگزاری مراسم فرهنگی به مناسبت‌های مختلف گفت: حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی تعظیم شعائر الهی است و از همه درخواست می‌کنم که در این مراسم به موقع حضور پیدا کنند تا به کار هم لطمه وارد نشود.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم، از رضا زرندی معاون توسعه مدیریت و منابع به دلیل انتخابش به عنوان قاضی نمونه قوه قضائیه و محمدعلی حاجی احمدی معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات به دلیل انتخابش به عنوان کارمند نمونه قوه قضائیه تقدیر به عمل آمد.

همچنین از حجت‌الاسلام حاجی پور به دلیل خدماتش در امور فرهنگی سربازان و 25 نفر از حافظان سور قرآنی در طول ماه مبارک رمضان تقدیر به عمل آمد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *