ایران انفجار تروریستی در جنوب ترکیه را به شدت محکوم کرد

21:52 - 29 تير 1394
کد خبر: ۶۱۰۰۳
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی در شهر سوروچ در جنوب ترکیه را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان ترکیه شد، شدیدا محکوم کرد.
به گزارش ، مرضیه افخم این حادثه را به دولت و ملت ترکیه و به ویژه به خانواده های داغدار کشته شدگان و آسیب دیدگان این انفجار تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان غفران الهی و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت نمود.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار کرد: این اقدام جنایتکارانه تروریستی یک بار دیگر نشان داد که عاملین این حوادث به هیچ اصلی پایبند نبوده و برای رسیدن به اهداف ضد انسانی خود از هیچ اقدامی خودداری نمی کنند.

افخم تصریح کرد : دولت جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد تروریسم کور، خطری جدی در منطقه است و در همین چارچوب نیز جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی که هفته گذشته با جناب آقای اردوغان رئیس جمهور ترکیه داشتند ضمن اظهار جدی بودن این خطر برای همه کشورهای منطقه، ضرورت گفتگو و همکاری میان ایران و ترکیه برای مقابله با این پدیده شوم را مورد تاکید قرار داده و آمادگی ایران برای شروع گفت وگوها در این زمینه را اعلام کردند.


انتهای پیام /*


حامد
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
خودکرده راتدبیرنیست.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *