اعلام آمادگی اصلاح‌طلبان برای ائتلاف با حامیان دولت در انتخابات آینده

16:02 - 10 تير 1393
کد خبر: ۶۱
خبرگزاری میزان: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر ضرورت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم، گفت: بهترین گزینه برای حامیان دولت در انتخابات آینده این است که به جمع اصلاح طلبان بپیوندند؛ چراکه از این طریق می توانند ائتلاف نیرومندی تشکیل دهند.

: قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر ضرورت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم، گفت: بهترین گزینه برای حامیان دولت در انتخابات آینده این است که به جمع اصلاح طلبان بپیوندند؛ چراکه از این طریق می توانند ائتلاف نیرومندی تشکیل دهند.

حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان با بیان اینکه شرط موفقیت در انتخابات وجود انسجام است، اظهار کرد: آنچه در آن تردیدی نیست این است که اصلاح طلبان باید در صحنه های مختلف از جمله صحنه انتخابات مجلس مانند سایر انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: تجربه های پیشین در انتخاباتی که تاکنون برگزار شده و از جمله در سال 92، نشان می دهد وجود اتحاد و انسجام باعث موفقیت در انتخابات می شود.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به انتخابات پیش رو و در پاسخ به این پرسش که آیا دولت و یا هوادران آن می توانند در انتخابات وارد شوند، گفت: بدون شک دولت و وابستگان آن نباید در انتخابات سمت گیری و جهت گیری خاصی داشته باشند.

منتجب نیا با اظهار اینکه دولت باید شرایط بی طرفانه ای را در هر انتخاباتی بوجود آورد، افزود: دولت نمی تواند از نظر قانونی به نفع جناح خاصی موضع گیری کند.

وی اضافه کرد: البته خارج از بدنه دولت ممکن است جمع زیادی هوادار دولت باشند که اصلاح طلب و یا اصولگرا نباشند و مستقل تلقی شوند که این افراد نیز می توانند با سلیقه خود رای داده و در انتخابات حضور تشکیلاتی داشته باشند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: طبیعی است که این افراد در صورت تمایل می توانند با جبهه واحد اصلاح طلبان هماهنگ باشند و به این شکل در انتخابات حضور پیدا کنند.

منتجب نیا در پاسخ به این سئوال که پیش بینی می کنید حامیان دولت در انتخابات مجلس آینده به سمت اصولگرایان گرایش پیدا کنند یا اصلاح طلبان، خاطر نشان کرد: بهترین گزینه برای هواداران دولت این است که به جمع اصلاح طلبان بپیوندد؛ چرا که از این طریق می توانند ائتلاف نیرومندی تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: در صورتی که چنین ائتلافی متشکل از حامیان دولت و اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس آینده شکل بگیرد، آنها می توانند در رقابت با اصولگرایان انتخابات سالم و رقابتی را شکل دهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *