زمان پخش نا مناسب به دیده شدن"گاهی به پشت سر نگاه کن" لطمه زد

8:11 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۰۹۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرتولید سریال"گاهی به پشت سر نگاه کن"گفت: متاسفانه زمان بدی که برای پخش"گاهی به پشت سر نگاه کن" در نظر گرفته شد و نیز یکی شدن زمان آن با "پایتخت4"نتوانست فرصتی مناسب را در خدمت علاقمندان به این مجوعه قرار دهد.
منصور غضنفری مدیرتولید سریال"گاهی به پشت سر نگاه کن"با اشاره به روند تولید این مجموعه مناسبتی و دیده نشدن آن به دلیل نبود ساعت پخش مناسب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: یکی از دلایل دیده نشدن سریال"گاهی به پشت سر نگاه کن"نبود ساعت پخشی مناسب بود که متاسفانه به کارلطمه زد.

وی ادامه داد: سریال "پایتخت4"به دلیل اینکه در گذشته سه سری از آن روی آنتن رفته بود توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و با توجه به پخش گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دو سیما،ساعت پخش سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن"کمی تغییر کرده و گاه با پخش "پایتخت4"یکی می‌شد.





غضنفری با اشاره به متن قوی این مجموعه تلویزیونی و حضور امین تارخ در سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن"تصریح کرد: شاید سه سالی از نبود "امین تارخ"در آثار تلویزیونی می‌گذشت که با پیشنهاد کارگردان و خواندن فیلمنامه وی مشتاق به حضور در این مجموعه مناسبتی شد که برای عوامل این تیم افتخار بزرگی بود.

مدیر تولید این سریال ابرازداشت: خوشبختانه بار دراماتیک این مجموعه تلویزیونی بالا بود و مخاطبان تا قسمت آخر نمی‌دانستند که مجسمه دست کیست و آنهایی که از ابتدا این مجموعه را تماشا کردند تا پایان پخش اثرهمراه ما بودند.

عضنفری درباره پیش تولید "گاهی به پشت سر نگاه کن"تصریح کرد: پیش تولید این مجموعه از 10اردیبهشت 93آغاز شد و کار شش روز پس از آن کلید خورد و خوشبختانه ما توانستیم تصویربرداری این سریال را سال گذشته به پایان برسانیم.  
 


مدیر تولید این سریال با اشاره به بازیگران این مجموعه تلویزیونی گفت: شاید بیشتر از دیگر سریال‌های تلویزیونی این کار چیزی حدود190 لوکیشن داشت و نزدیک به 145بازیگرجلوی دوربین "مازیار میری"رفتند.  
 
غضنفری ابرازداشت: تولید بسیار سخت و پیچیده‌ای داشتیم و گاه صحنه و نور را آماده می‌کردیم و پس از آن باید تیم و تمام تجهیزات را به لوکیشن دیگری می‌بردیم و این کار خیلی دشوار بود.  
 


مدیر تولید "گاهی به پشت سر نگاه کن"ادامه داد: این مجموعه بر محور و سبک الگوی زندگی ایرانی و اسلامی ساخته شده ودر آن از تولیدات ملی نیز حمایت شد و ما به خوبی توانستیم زحمت کارگران ایرانی را به تصویر بکشیم.  
 
این مدیر تولید تأکید کرد: در سریال"گاهی به پشت سر نگاه کن" به مباحث مهمی چون خیانت در امانت و حفظ فضائل انسانی پرداخته بودیم وتمام تلاش خود را کردیم که این مضامین از طریق داستان‌ها و داستانک‌های جذاب به بیننده منتقل شود.  
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *