رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات/ برانکو ماند و دو جای خالی!

11:13 - 22 تير 1394
کد خبر: ۵۹۶۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: زمان نقل و انتقالات لیگ برتر امسال در حالی برای تیم پرسپولیس سپری شد که هنوز دو جای خالی برای برانکو باقیمانده است.
به گزارش گروه ورزشی ، طبق قانون لیگ برتر هر تیم می تواند 18 بازیکن بزرگسال، 9 بازیکن زیر 23 سال، 5 بازیکن زیر 21 سال یا امید و 3 بازیکن زیر 19 سال یا جوان را به خدمت بگیرد که سرمربی پرسپولیس با توجه به این موضوع تنها 16 بازیکن در فهرست 18 نفره خود جذب کرده است.

بر این اساس سوشا مکانی، شعبانی، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، حاتمی، رامین رضاییان، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، کامیابی نیا، کفشگری، مسلمان، خالقی فر و مهدی طارمی نفراتی هستند که برانکو آنان را در لیست امسال پرسپولیس  قرار داد.
 
از سویی دیگر هنوز دو جای خالی برای این مربی کروات باقیمانده که برانکو ترجیح می دهد طبق آن یک مدافع چپ و یک مهاجم نوک و ترجیحا بازیکنان خارجی را به پرسپولیس بیاورد. هر چند که با وجود ماریچ و اومانیا یکی از دو خارجی باقیمانده باید حتما آسیایی باشد.

در فهرست زیر 23 سال پرسپولیس نیز نوراللهی، کمندانی، قدیمی پور و علی علیپور حضور دارند که اگرچه علیپور در شناسنامه متولد 1374 و سهمیه زیر 21 سال است اما سازمان لیگ این موضوع را قبول ندارد و با توجه به اینکه وی قبلا با شناسنامه متولد 73 بازی کرده و بعد صغر سن گرفته ملاک را همان سن اولیه می داند.

البته برانکو در تدوین لیست مازاد خود خانزاده، دغاغله، همامی، میردورقی، رضا نوروزی، جعفرپور، تادو، گابریل، علی عسگر، اسماعیل زاده و عباس زاده و صادقیان را هم قرار داد و محمد نوری را هم راهی قطر کرد.

این اتفاقات تمام ان چیزی بود که تا این مرحله از فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ داد.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *