خیرین آذربایجان شرقی پیشتاز کمک به آزادی زندانیان

13:29 - 18 تير 1393
کد خبر: ۵۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون ستاد مردمی دیه کشورگفت: خیرین آذربایجان شرقی با جمع آوری 250 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همچنان پیشتاز هستند.


: معاون ستاد مردمی دیه کشورگفت: خیرین آذربایجان شرقی با جمع آوری 250 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همچنان پیشتاز هستند.


به گزارش گروه حقوقی قضایی ، محمد علی ساری در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد زندان های قزوین افزود: این استان توانسته بیشترین کمکهای خیرین را برای این منظور جمع آوری کند، به گونه ای که در سال گذشته 25 میلیارد ریال جمع آوری شد و امسال نیز پیش بینی می شود این رقم به 30 میلیارد ریال برسد.

وی مهمترین هدف ستاد دیه را کاهش جمعیت کیفری جرایم غیرعمد عنوان کرد و افزود: آزاد کردن یک زندانی در ماه مبارک رمضان بزرگ ترین لذت و ماندگارترین همت است و امیدواریم با کمک های مردمی و خیرین 7500 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز دراین مراسم گفت: 70 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی 6 میلیارد تومان در انتظار کمک های خیرین هستند که امیدواریم با استقبال بسیار خوب خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی این تعداد از زندانیان نیازمند فراهم شود.

جمال انصاری افزود: در سال گذشته 150 زندانی بدون استفاه از کمک های جشن گلریزان آزاد شدند که این حرکت ارزشمند نشان می دهد مردم خیرما اندیشه های نوعدوستی بالایی دارند و در این امور همواره پیشگام هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *