نبود بودجه برای مراحل فنی،"آمین" را متوقف کرد/زمان پخش این سریال معلوم نیست

12:20 - 20 تير 1394
کد خبر: ۵۹۲۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: تهیه‌کننده سریال "آمین"گفت: با توجه به نبود بودجه و متوقف شدن این سریال به طور قطع زمان پخش آن تغییر می‌کند.
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سریال "آمین"با اشاره به روند مراحل فنی این سریال در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: متاسفانه پروژه "آمین"به دلیل نبود بودجه متوقف شده و ما منتظر رسیدن بودجه هستیم.

وی ادامه داد: ما منتظر بودجه از طرف موئسسه ناجی هنرو سیما فیلم هستیم تا مراحل فنی کار را تکمیل کنیم.

نوروزبیگی درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: "آمین"قرار بود در هفته نیروی انتظامی روی آنتن رود که به دلیل متوقف شدن آن،زمان پخش این سریال تلویزیونی معلوم نیست.

تصویربرداری این سریال پلیسی با مشارکت ناجی هنر خردادماه سال گذشته به کارگردانی منوچهر هادی در تهران آغاز شد و در مهرماه فاز اول آن به پایان رسید. سپس بعد از وقفه‌ای سه ماهه فاز دوم این اثر را بهرنگ توفیقی در تهران و شمال کشور مقابل دوربین برد و در‌‌ نهایت یازدهم اردیبهشت ماه امسال به انتها رسید.

داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمدرضا داود‌نژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان "آمین" به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما...

کارگردان فاز نخست این مجموعه منوچهر هادی و فاز دوم بهرنگ توفیقی است.

"آمین" به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای در گروه مجموعه‌های نمایشی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) تولید می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *