رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پزشکان قلابی "درحاشیه"بازداشت می‌شوند/آغاز نگارش فاز دوم سریال مهران مدیری

13:23 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۶۲۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: با توجه به اعتراض "پزشکان" و "وکلا"، اما همچنان سری دوم "درحاشیه"به کارگردانی مهران مدیری در دست نگارش است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،چندی پیش مجموعه "در حاشیه"مهران مدیری زودتر از موعد رسمی اعلام شده به پایان رسید.هر چند شبکه سه تاکنون خبری رسمی مبنی بر پایان سریال "در حاشیه" آن هم زودتر از موعد مقرر اعلام نکرده بود،عوامل این سریال تلویزیونی از پایان زودهنگام اثر سری جدید مهران مدیری خبر دادند. به نظر می‌رسد که اعتراض پزشکان باعث به پایان رسیدن فاز اول "درحاشیه"بوده است.

این در حالی است که پیش از آغاز پخش سریال"در حاشیه" که در بدو امر "اتاق عمل" نام داشت، نقطه نظرات پیشنهادی وزارت بهداشت و سلامت، سازندگان این مجموعه را به توقف مقطعی کار و در پی آن تغییر فیلمنامه وا داشت ،اما تغییر فیلمنامه هم در نهایت راهگشا نبود تا پس از پخش سریال مهران مدیری، انتقادها آغاز شده و دامنه‌ آن حتی به وکلا کشیده شد.

اعتراض‌ پزشکان پس از پخش قسمت‌های ابتدایی، همچنین با واکنش از سوی سازندگان سریال "در حاشیه" همراه بود که بخش‌های مربوط به تخلفات بیمارستانی برای پایان دادن به حاشیه‌ها از قسمت‌های این سریال حذف شده است و در فاز جدید نیز از این بخش‌ها خبری نیست.

به گزارش ،فيلمنامه فصل دوم سريال تلويزيوني"در حاشيه" نيز به كارگردانی مهران مديری برای شبكه سه نوشته می‌شود و هنوز زمان پيش‌توليد آن مشخص نشده است. داستان فصل دوم اين سريال كه در 30 قسمت نوشته می‌شود درباره بازداشت پزشكان قلابی است كه بعد از مدتی از زندان آزاد می‌شوند و باز هم به دليل ساده‌انديشی‌هايشان درگير ماجراهای مختلف می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *