"گاهی به پشت سر نگاه کن"نگاهی ویژه به تولید ملی دارد

13:18 - 08 تير 1394
کد خبر: ۵۷۲۵۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر تولید سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" گفت: این سریال با محور و سبک الگوی زندگی ایرانی و اسلامی ساخته شده که در آن از تولیدات ملی نیز حمایت می‌شود و زحمت کارگران ایرانی را به تصویر می‌کشد.
منصور غضنفری مدیرتولید سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" با اشاره به روند تولید این مجموعه مناسبتی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: پیش تولید "گاهی به پشت سر نگاه کن"از 10اردیبهشت 93آغاز شد و کار شش روز پس از آن کلید خورد و خوشبختانه ما توانستیم تصویربرداری این سریال را سال گذشته به پایان برسانیم.
 
وی ادامه داد: سعی ما بر این است که با تکمیل همه مراحل فنی کار را به پخش برسانیم و تاکنون تدوین سریال "گاهی به پشت سر نگاه کن" رامحمدرضا مویینی عهده دار بوده و سید علیرضا علویان نیز مشغول صداگذاری اثر است.



مدیر تولید "گاهی به پشت سر نگاه گن"با اشاره به بازیگران و لوکیشن این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: شاید بیشتر از دیگر سریال‌های تلویزیونی این کار چیزی حدود190 لوکیشن داشت و نزدیک به 145بازیگرجلوی دوربین "مازیار میری"رفتند.

غضنفری ابرازداشت: تولید بسیار سخت و پیچیده ای داشتیم و گاه صحنه و نور را آماده می کردیم و پس از آن باید تیم و تمام تجهیزات را به لوکیشن دیگری می بردیم و این کار خیلی دشوار بود.

وی با اشاره به پروژه های مناسبتی تصریح کرد: "گاهی به پشت سرنگاه کن"در ابتدا برای ماه مبارک رمضان نبود و بعد ها از ما خواستند که این مجموعه را آماده پخش کنیم و با توجه به تدوین‌های خاصی که باید در این مجموعه صورت می‌گرفت کار به لحاظ صدا،موسیقی و تدوین آماده پخش شد.



غضنفری درباره ویژگی‌های سریال‌های مناسبتی اظهار داشت: در گذشته باید سریال‌های تلویزیونی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان برخوردار می بود ولی الان به این شکل نیست و اگر هر مجموعه‌ای با محوریت اخلاق و انسان ساخته شود،قابل قبول است.

مدیر تولید "گاهی به پشت سر نگاه کن"ادامه داد: این مجموعه بر محور و سبک الگوی زندگی ایرانی و اسلامی ساخته شده که در آن از تولیدات ملی نیز حمایت می‌شود و زحمت کارگران ایرانی را به تصویر می‌کشد.
 
وی درباره ساخت سریال‌های مناسبتی افزود: تصور بسیاری از مخاطبان از یک مجموعه نمایشی مرتبط با ماه رمضان استفاده از المان‌هایی چون افطار و سحر و فضاهایی اینگونه است در حالی که ما در این اثر به مضامین مرتبط با این ماه پرداخته‌ایم چنانچه در سال‌های اخیر نیز فضای عمده آثار نمایشی به این سو رفته است و معتقدم تاثیرگذاری این شیوه بیشتر خواهد بود.

این مدیر تولید تأکید کرد: در سریال"گاهی به پشت سر نگاه کن" نیز به مباحث مهمی چون خیانت در امانت و حفظ فضائل انسانی پرداخته و تلاش شده است این مضامین از طریق داستان‌ها و داستانک‌های جذاب به بیننده منتقل شود.

وی تصریح کرد: این سریال یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و همچنین توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.
 
غضنفری با اشاره به دیگر سریال‌های در حال پخش از شبکه‌های متفاوت سیما گفت: من فکر می کنم هر اثری مخاطب خاص خود را دارد ولی به عقیده من سری چهارم "پایتخت" نتوانست مثل دیگر قسمت هایش جذاب باشد واگر مخاطب چند قسمت را نبیند چیز خاصی را از دست نداده است.

وی درباره سریال "دردسرهای عظیم2" ادامه داد: مجموعه دردسرهای عظیم2"برعکس سریال "پایتخت"اگر مخاطب از همان قسمت اول با اثر همراه نشود نمی‌تواند از موضوع معمایی آن سر در بیاورد.ولی در مجموع همه عوامل با توجه به تایم فشرده مورد نظر خیلی زحمت کشیدند.

این مدیر تولید کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: نگارش فیلمنامه این سریال را محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی بر عهده داشتند و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی سریال مازیار میری را بازی می‌کنند و امیدوارم این سریال مورد توجه مردم قرار گیرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *