لاریجانی حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت را تسلیت گفت

18:42 - 07 تير 1394
کد خبر: ۵۷۱۴۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس در پیامی حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت را تسلیت گفت و تأکید کرد: این حادثه دردناک خطر تروریسم تکفیری را برای همه ملت‌های منطقه و ضرورت همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی برای مقابله با این تهدید جهانی را نشان داد.
به گزارش ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به رئیس مجلس کویت ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به مسجد امام جعفرصادق (ع)، تأکید کرد که این حادثه دردناک به روشنی خطر تروریسم تکفیری را برای همه ملت‌های منطقه و ضرورت همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با این تهدید جهانی نشان داد.

رئیس مجلس در این پیام مراتب همدردی و تسلیت خود را به همتای کویتی، دولت و ملت و خانواده‌های داغدیده ابراز کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مرزوق علی‌الغانم

رئیس محترم مجلس الامه کویت

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با نهایت تأسف و تأثر از جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانتان در اثر حمله تروریستی گروه‌های تکفیری در ماه مبارک رمضان به مسجد امام‌صادق (ع) هنگام برگزاری نماز جمعه مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، به این مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر کویت و خانواده‌های داغدیده ابراز می‌دارم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای شهدای این حادثه، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان خواستارم.

برادر گرامی؛

این حادثه دردناک به روشنی خطر تروریسم تکفیری را برای همه ملت‌های منطقه و ضرورت همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با این تهدید جهانی نشان داد.

مایلم تأکید نمایم جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت همه جانبه از دولت و ملت کویت در مقابل اقدامات گروه‌های تروریستی، آماده هر گونه همکاری برای مبارزه با این پدیده شوم است.

از خداوند متعال سربلندی، عزت و موفقیت روزافزون جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *