اعلام نتایج DNA شهدای غواص و خط شکن حداقل دو هفته زمان می‌برد

11:54 - 06 تير 1394
کد خبر: ۵۶۷۹۰
خبرگزاری میزان: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق گفته کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام نتایج DNA شهدای گمنام حداقل دو هفته زمان می‌برد و بعد از شناسایی این شهدا، خانواده‌های آنها می‌توانند جسد شهیدشان را در هر یک از گلزارهای شهداء که مایلند با هماهنگی بنیاد دفن کنند.

اعلام نتایج DNA شهدای غواص و خط شکن حداقل دو هفته زمان می‌برد

مهدی ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره تسهیلات درنظر گرفته برای خانواده 270 شهید گمنام، غواص و خط شکن اظهار کرد: خانواده همه شهداء اعم از مفقودالاثر و یا شناسایی شده تحت پوشش بنیاد هستند.

وی در ادامه اعلام کرد: طبق گفته کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام نتایج DNA شهدای گمنام حداقل دو هفته زمان می‌بردو به طور قطع بعد از اعلام نتایج و شناسایی آنها، خانواده‌های این شهدا می‌توانند پیکر شهیدشان را در محلی که مورد نظر آن‌هاست با هماهنگی بنیاد دفن کنند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب که شهدای گمنامی که پیکرشان پیدا نشده است، مفقودالجسد هستند و در حال حاضر خانواده‌ این شهدا از بنیاد شهید خدمات دریافت می‌کنند، تصریح کرد: بنیاد شهید به تمامی خانواد های شهداء که شناسایی شدند یا مفقودالجسد هستند خدمات و تسهیلاتی که در نظر گرفته است، ارائه می‌دهد.

ایزدی درباره تایید مفقود الجسد شدن شهدا توضیح داد: شهدایی که با اطلاع هم رزم هایش شهید شده است ولی پیکرش پیدا نشده و جسدش را یافت نکرده‌اند شهید محسوب می‌شود و به خانواده این افراد خدمات خانواده شهدا داده می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *