پلمب ۵۸ قلیان سرای بدون مجوز و غیرمجاز / برخورد با اماکن متخلف عرضه و توزیع مواد غذایی بین راهی

12:06 - 08 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۳۰۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از پیگیری دادستانی جهت پلمب قلیان سرا‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: در مجموع ۵۸ قلیان سرا پلمب شد و گزارش مربوطه به دادستانی ارجاع شد.

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از پیگیری دادستانی جهت پلمب قلیان سرا‌های غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: این قلیان سرا‌ها که اغلب بدون مجوز، به صورت زیر زمینی و با هدف ارائه مواد مخدر سنتی و صنعتی فعالیت می‌کردند با ابلاغ موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، فعالیت آن‌ها مورد پیگیری قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: در این خصوص، در مجموع ۵۸ قلیان سرا پلمب و گزارش مربوطه به دادستانی ارجاع شد.

وی با اشاره به انجام مکاتبات با روسای اداره نظارت بر اماکن عمومی، بهداشت، اصناف، اتحادیه چلوکبابی‌ها و رستوران داران شهرستان سمنان، اظهار کرد: در خصوص نظارت بر چرخه تولید و عرضه محصولات غذایی در رستوران‌های بین راهی با توجه به مجموعه گزارش‌های واصله در حوزه مسمومیت غذایی مکاتبات لازم با مراجع مذکور انجام شد.

شریف ابراهیمی تصریح کرد: در این خصوص، بر مبنای گزارش‌های واصله از نهاد‌های مذکور در خصوص وضعیت اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی بین راهی به صورت تمام شمار، تصادفی و دوره‌ای بازدید به عمل آمده و ضمن ارائه تذکرات لازم، با اماکن متخلف وفق مقررات برخورد شد.
 
بیشتر بخوانید:
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *