رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد نسبت به محدودیت دسترسی شهروندان به محل نمایشگاه قرآن/ سهم هر یک از دستگاه ها در ساخت و سازهای شهری مشخص شود

13:37 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۲۲۲
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد نسبت به محدودیت مردم در دسترسی به محل برگزاری نمایشگاه قرآن در سال جاری نسبت به تعیین سهم هر یک از دستگاه ها در نظم بخشی به ساخت وسازهای شهری تاکید کرد.
انتقاد نسبت به محدودیت دسترسی شهروندان به محل نمایشگاه قرآن/ سهم هر یک از دستگاه ها در ساخت و سازهای شهری مشخص شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، مجتبی شاکری در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که پنج نهاد در ساخت و سازهای سطح شهر دخیل بوده و نظارت دارند، این نهادها را شامل کمیسیون ماده 5 و ماده 100، سازمان نظام مهندسی، قوه قضاییه و شهرداری تهران دانست و اظهار کرد: بهتر است سهم هر یک از این پنج نهاد برای نظم بخشی به ساخت و سازهای شهر تهران مشخص شود لذا باید شورای شهر به این موضوع بپردازد تا ساخت و سازها از بی نظمی خارج شود.

وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر 2 بوستان و فرهنگسرا و خیابان به نام شهدای رسانه و خبرنگاران شهید داریم نسبت به نامگذاری یکی از ایستگاه‌های مترو واقع در میدان جهاد به نام شهدای رسانه انتقاد کرد و اظهار کرد: این نامگذاری غیرقانونی است و نباید مترو خودسرانه این نامگذاری را انجام می‌داد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به این که در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال شهرداری تهران به کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است، عنوان کرد: امسال نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. دسترسی به این نمایشگاه برای مردم بسیار مشقت‌بار است و فاصله پارک خودرو و نمایشگاه زیاد است لذا باید برای این موضوع فکری شود زیرا تنها میزبان بودن کفایت نمی‌کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *