«آن بیست و سه نفر» به چاپ ۲۲ رسید

14:56 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۶۰۲۴
خبرگزاری میزان: با انتشار چاپ بیست و دوم از کتاب «آن بیست و سه نفر» تعداد نسخه های منتشر شده از این کتاب به مرز ۵۵ هزار نسخه رسید.
به گزارش ، کتاب «آن بیسن و سه نفر» شامل خاطرات احمد یوسف زاده از اسارت ۲۳ نوجوان ایرانی در زندان های عراق که خود نیز یکی از آنان به شمار می‌رود، یکسال پس از انتشار به چاپ بیست و دوم رسید تا تعداد تسخه‌های منتشر شده این کتاب را به رقم ۵۵ هزار نسخه برساند.

نخستین چاپ از این کتاب در واپسین روزهای تیر ماه سال گذشته وارد بازار کتاب شد و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز تقریض رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب طی مراسمی ویژه در کرمان رونمایی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقریض خود که در تاریخ پنجم فروردین ماه سال جاری بر این کتاب نگاشته بودند، آورده‌اند: «در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ این زیبائیها، پرداخته‌ سرپنجه‌ معجزه‌گر اوست درود میفرستم و جبهه‌ سپاس بر خاک میسایم.

یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.»

این کتاب همچنین در صدر آثار پرفروش انتشارات سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال نیز بود و توانست بیش از شش چاپ را در بازه ۱۰ روزه نمایشگاه کتاب به دست بیاورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *