عرضه 3هزار عنوان کتاب با موضوعات قرآنی و دینی در «شب‌های نورانی»

12:05 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۵۹۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر بخش کتاب نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» گفت: در بخش کتاب این نمایشگاه، کتاب‌ها به صورت موضوعی دسته‌بندی شده و کارشناسان و مشاوران کتاب به بازدیدکنندگان برای یافتن کتاب مورد نظرشان مشاوره می‌دهند.

به گزارش ، سیدمحمد حسینی مدیر بخش کتاب نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» به میزان کتبی که در این بخش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده اشاره کرد و گفت: در بخش کتاب نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» بیش از یه هزار عنوان کتاب در این بخش به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی افزود: کتاب‌هایی که در این بخش نمایشگاه به مخطابان عرضه می‌شود با محوریت موضوعات قرآنی و دینی است که نکته‌ این بخش از نمایشگاه دسته‌بندی کتب به صورت موضوعی است. به این شکل که بازدیدکنندگان به صورت طبقه بندی شده و بر اساس موضوع و یا گروه سنی با کتب روبرو می‌شوند.

حسینی گفت: قرآن، ادعیه، تفاسیر، دفاع مقدس، امام و رهبری، احکام، کودک، نوجوان، زن و خانواده، نماز، اخلاق و تربیت اسلامی، بیداری اسلامی، شعر و ادبیات و ... از جمله 18 موضوعی است که در آنها کتب دسته‌بندی شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

او اضافه کرد: همچنین نرم‌افزارهایی که با مضامینی دینی و قرآنی ارتباط دارند نیز در این بخش به مخاطبان عرضه می‌شود.

مدیر بخش کتاب نمایشگاه «شب‌های نورانی مصلی» گفت: برای اولین بار در بخش رهبری شاهد هستیم که آثار در 3 گروه در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند. آثاری که از بیانات ایشان استخراج شده و به نوعی آثار ایشان تلقی می‌شود مانند کتاب «خانواده» و یا «انسان 250 ساله»، آثاری که رهبر فرزانه انقلاب بر آنها تقریظ نوشته‌اند چون «من زنده‌ام»، «آن بیست و سه نفر» و کتاب‌هایی که از سوی ایشان به جامعه توصیه شده مانند «ریشه‌ها» و «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب».

حسینی به نکته دیگری پیرامون این بخش اشاره کرد و گفت: در هر بخش از بخش‌های هجده‌گانه کارشناسان کتاب حضور دارند و به مخاطبان مشاوره کتاب ارائه می‌کنند تا بهتر به کتاب مورد نظرشان دست پیدا کنند. در این نمایشگاه که به صورت موضوعی تقسیم‌‌بندی شده فروش محصولات نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *