فروش "آن بیست و سه نفر" از مرز ۳۰ هزار نسخه گذشت

10:19 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: انتشارات سوره مهر پرفروش‌های خود در خردادماه را اعلام کرد که در این فهرست کتاب «آن بیست و سه نفر» در صدر قرار دارد.
به گزارش ،انتشارات سوره مهر پرفروش‌های خود در خردادماه را اعلام کرد که در این فهرست، کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف‌زاده در صدر قرار دارد. این اثر شامل خاطرات یوسف‌زاده از روزهای جنگ در جنوب کشور است که توسط خود او نوشته شده است. کتاب با خاطراتی از دوران نوجوانی نویسنده که به اجبار جنگ به بزرگسالی زودهنگامی دچار شده است، آغاز می‌شود و پس از بیان خاطراتی از وقایع رخ داده در خلال حضور خود او به همراه دو برادر دیگرش در جنگ، روال ماجرا تغییر کرده و به سمت اردوگاه‌های عراق می‌رود.

یوسف‌زاده که نوجوانی کم سن و سال است، به همراه 22 نوجوان دیگر در ارودگاه‌های عراق اسیر می‌شود. اوج ماجراهای کتاب به دوران اسارت این 23 نفر اختصاص دارد که در نهایت همه این افراد به دیدار صدام می‌روند. کتاب شامل خاطراتی خوانی است از روزهای دفاع مقدس و روایتی است ناگفته از وقایعی ناشنیده. رهبر معظم انقلاب نیز چندی پیش بر این کتاب تقریظی نوشتند که پس از آن، کتاب با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. «آن بیست و سه نفر» تاکنون به 14 چاپ رسیده است.

بنا بر اعلام انتشارات سوره مهر کتاب‌های «پایی که جا ماند»، چهارگانه فاضل نظری، «فیض بوک»، «فرنگیس»، «لشکر خوبان»، «عصرهای کریسکان»، «نورالدین پسر ایران» و «هدایت سوم» از دیگر آثار پرمخاطب در یک‌ماه گذشته بوده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *