رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی سرپرست جدید مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) تهران

15:54 - 27 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۲۰۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، سرپرست جدید مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) تهران معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام فوادیان در زمان تصدی این مجتمع تقدیر شد.
معرفی سرپرست جدید مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) تهران
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، عباس‌ پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی ولیعصر (عج) با اشاره به مراسم پرشکوه تشییع شهدای غواص که با حضور گسترده و بی‌سابقه مردم تهران برگزار شد، تصریح کرد: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون جانبازان سرافرازی است که مردانه ایستادند و از تمام وجود خود مایه گذاشتند تا بتوانیم در یک فضای امن در این مقطع از زمان نفس بکشیم و شأن خدمت‌رسانی را به انجام برسانیم.

وی افزود: مراسم تجدید بیعت مردم تهران با شهدا و رهبری معظم انقلاب، به همه قدرت‌های جهان این پیام را مخابره کرد که این ملت پای ارزش‌های انقلاب و رهبری تا مرز شهادت ایستاده‌اند و هرگز بر سر دستاوردهای این مرز و بوم با هیچ‌کس معامله نمی‌کند.

پوریانی با بیان احادیثی در توصیف مدیران در نظام اسلامی، ‌ابراز امیدواری کرد: این جابجایی‌ها و انتصابات باید زمینه خدمت رسانی به مردم را بهتر کند و کسانی که منصوب می‌شوند ضمن توجه به منویات مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری و سیاست‌های عالی قوه قضائیه در تحقق هدف اصلی که همان برقراری عدالت است تلاش کنند.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فوادیان گزارشی از عملکرد خود در طول تصدی سرپرست مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) ارائه و در ادامه نیز رجب پوریانی به‌عنوان معاون قضایی رئیس کل و سرپرست این مجتمع قضایی معرفی شد.

در پایان این مراسم پوریانی سرپرست جدید این مجتمع پس از دریافت ابلاغ خود، گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری قضات و همکاران مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) نسبت به حرکت در جهت اهداف عالیه قوه قضائیه در پیشبرد عدالت گام‌های بزرگی را برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *