رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقدمات اجرای قانون آیین دادرسی کیفری فراهم است

14:35 - 27 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۲۰۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان تهران گفت: همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه یعنی اول تیر ماه قانون جدید آیین دادرسی کیفری به مرحله اجرا درخواهد آمد و مقدمات آن در حد مقدورات فراهم شده است.
مقدمات اجرای قانون آیین دادرسی کیفری فراهم استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در دومین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید مظلوم حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی، اظهار داشت: ان‌شاءالله همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه یعنی اول تیر ماه قانون جدید آیین دادرسی کیفری به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: در این رابطه بحمدالله مقدمات امر در حد مقدورات تدارک دیده شده است. هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی است تا کلیه مجموعه‌های قضایی و ادارات کل عضو شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد، از خدمات ارزشمند ایثارگران و شهدای واحدهای تحت مسئولیت خود تقدیر به‌عمل آورند.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: لازم است هرچه سریع‌تر در جهت اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی زندان‌ها و کاهش جمعیت کیفری با مسئولیت معاونت زندان‌های دادگستری استان تهران، کمیته مربوطه به‌زودی تشکیل شده و اقدامات قانونی خود را در ابعاد گسترده تر انجام دهد.

گفتنی است؛ مطابق با دستور کار تنظیمی جلسه تعدادی از اعضاء شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس فرهادی مدیر کل بازرسی استان تهران به عنوان میزبان گزارش مبسوطی شامل معرفی مجموعه تحت مدیریت خود و نیز عملکرد و اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود در آن را به جمع حاضر ارائه کرد و در پایان جلسه مصوبات نشست قبل به دقت پیگیری شد و پس از بحث و بررسی لازم ، حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *