رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامگذاری بوستانی در بلوار خلیج فارس به نام غواصان شهید

17:07 - 26 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۰۹۸
خبرگزاری میزان: اعضای شورای شهر در جلسه علنی امروز به نامگذاری بوستانی در بلوار خلیج فارس به نام غواصان شهید در منطقه 18 موافقت کردند.
نامگذاری بوستانی در بلوار خلیج فارس به نام غواصان شهیدبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، مجتبی شاکری در یکصد و شصد و دومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با پیشنهاد نامگذاری مکانی در پایتخت به نام غواصان شهید عنوان کرد: دو فوریتی را امضا کردیم تا بولوار خلیج فارس و بوستان مجاور تازه تاسیس آن که فاقد نام است را به نام غواصان شهید نامگذاری کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ و توسعه هویت فرهنگی در پایتخت اظهار کرد: لازم است سازمان زیباسازی برای هویت بخشی به شهر ورود کنند. پیشنهاد می کنم رئیس سازمان زیباسازی گزارشی را به صحن شورا ارائه دهد.

همچنین مهدی چمران رئیش شورای شهر در پاسخ به این پیشنهاد که از سوی خبرنگاران ارائه شده است، گفت: اعضا اصرار دارند که به صورت دو فوریت این پیشنهاد را امروز که پیکر این شهیدان تشییع می شود تصویب و نامگذاری کنیم.

در نهایت در این جلسه اعضا با اصل نامگذاری بوستانی در بلوار خلیج فارس به نام غواصان شهید در منطقه 18 موافقت کردند.

مختاباد: انتقاد به تخریب پل تاریخی روبروی پارک ساعی/ طلایی: پل تخریب نمی شود، بالابر احداث می شود

در ادامه عبدالحسن مختاباد رئیس کمیته هنری شورای شهر با اشاره به پل روبروی پارک ساعی و تخریب آن گفت: دلیل این اقدام از سوی شهرداری این بود که سالمندان توان عبور از این منطقبه را ندارند این در حالی است که گفته می شود این پل تاریخی به دلیل پاساژ سازی تخریب شده است اگر سالمندان توان عبور از پل را نداشته اند آسانسور در کنار پل قرار می دادند تا این پل تاریخی را حفظ کنند.

مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر در پاسخ به این تذکر خاطرنشان کرد: این پل تخریب نشده و قرار بر احداث بالابر در کنار آن است.


انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *