رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای "دعوت"را به "جواد رضویان"سپردیم/ روزهای پخش"امشب"تغییر کرد

10:34 - 24 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۵۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: فضل ا... شریعت پناهی گفت: ویژه برنامه "دعوت" به تهیه‌کنندگی لیلا رضاسلطانی، با 32 برنامه از چهارشنبه 29 خرداد حوالی ساعت 17 و به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، فضل ا... شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما با اعلام این خبر افزود: ویژه برنامه "دعوت" به تهیه‌کنندگی لیلا رضاسلطانی، با 32 برنامه از  چهارشنبه 29 خرداد حوالی ساعت 17 و به مدت حدود یک ساعت پخش خواهد شد.

 فضل ا... شریعت پناهی ادامه داد: در این برنامه هر روز برترین‌های هر استان  بعنوان مهمان حضور دارند و از 31 استان کشور در این برنامه مشارکت جدی دارند و در برنامه سی و دوم که در روز عید سعید فطر پخش خواهد شد، برترین مهمانان در 31 برنامه گذشته با رای بینندگان انتخاب و تجلیل می‌شود.

حضور ستاره سینما و تلویزیون در برنامه "دعوت"

او درباره شاخصه‌های انتخاب و حضور مهمانان از سایر استانهای کشور در برنامه "دعوت" گفت: در یازده بخش مهمانان برنامه انتخاب می‌شوند که از جمله می‌توان به نام آوران، قهرمانان المپیک، مخترعین و مبتکرین، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چندقلوها و... اشاره کرد.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما تصریح کرد: برای اینکه فضای کاملا شادی را برای بینندگان در پایان روز در ایام ماه مبارک رمضان رقم بزنیم، تصمیم گرفتیم تا اجرای برنامه "دعوت" را به بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما و تلویزیون کشور یعنی سیدجواد رضویان بسپاریم و انشاءا... "دعوت" با اجرای جواد رضویان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای شاد و مفرح برای بینندگان شبکه یک خواهد بود.

"شب‌های شیدایی" هر شب روی آنتن می‌رود


فضل ا... شریعت پناهی همچنین از ادامه پخش برنامه "امشب" با اجرای سیدعلی ضیا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه "امشب" به تهیه‌کنندگی علیرضا ماندگاران در همان ساعت 23 و به مدت90 دقیقه بطور زنده به روی آنتن می‌رود تنها با این تفاوت که به جای سه شب در هفته دو شب یعنی یک شنبه ها و دوشنبه ها با رویکرد ترویج افطاری ساده پخش می شود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما ادامه داد: ویژه برنامه دیگری که درشب‌های ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود برنامه "شب های شیدایی" است. این برنامه هر شب حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد و به مدت نیم ساعت از باغ موزه دفاع مقدس تهران با اجرای مهدی آقابیگی به روی آنتن می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *