یک ماه و نیم دیگر "نفس" "نرگس آبیار" تمام می شود/در آخرین قسمت "پایتخت 4" بازی می کنم

10:35 - 20 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۹۵۴
خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم سینمایی"نفس"گفت: ضبط فیلم سینمایی"نفس"به کارگردانی"نرگس آبیار"تا یک ماه و نیم دیگر به پایان می رسد و من تا انتها در این فیلم حضور دارم.
یک ماه و نیم دیگر مهران احمدی در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی" نفس" به کارگردانی "نرگس آبیار" هستم.

وی افزود: فیلم برداری " نفس" تا یک ماه و نیم دیگر به پایان می رسد و من تا انتها در این فیلم حضور دارم.

این بازیگردر خصوص حضورش در سریال "پایتخت4" ادامه داد: من به شدت مشغول " نفس " هستم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی این فیلم است اما اگر کارگردان چند روزی به من اجازه استراحت بدهد به گروه "پایتخت4" اضافه می شوم و احتمالا در قسمت پایانی سریال به ایفای نقش بپردازم.

گفتنی است فیلم سینمایی «نفس» روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است. کودکانی که به همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ خود (با بازی پانته‎آ پناهی ها) در دهه 50 خورشیدی زندگی می‌کنند. دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد اما … 

یاد آور می شود مانند دو فیلم قبلی نرگس آبیار، آقایان محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، تهیه کنندگی کار را برعهده دارند.
 
گلاره عباسی، مهران احمدی، سیامک صفری، محمدرضا شیرخانلو، پانته‌آ پناهی ها، بهنوش بختیاری، ساقی زینتی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *