ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف برای پخش در ماه مبارک رمضان معرفی شدند

16:45 - 19 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۸۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما برای پخش در ساعات مختلف روز معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،"خلوت انس" عنوان ویژه برنامه گفت‌وگو محور سحرگاهی شبکه قرآن سیما است که همه روزه از ساعت 2:30 بامداد به صورت زنده با حضور فعالان حوزه های قرآنی، دینی و مذهبی روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
 
"ترتیل جزء خوانی قرآن کریم" از آران و بیدگل و حرم مطهر امام رضا (ع) در ساعت های 4:30 و 10:30 به صورت زنده و همچنین جزءخوانی سه زبانه در ساعت 1:30 بامداد که همه روزه پخش خواهد شد.
 
"ضیافت" ویژه برنامه ی افطار و اذانگاهی مغرب این شبکه است که به بررسی زندگی علما و بزرگان مذهب شیعه با حضور خانواده‌ها و نزدیکان ایشان می‌پردازد و قرار است همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19:15 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه برود.  
 
ویژه برنامه شبانگاهی "اهالی بهشت" با پرداختن به مسائل روز جامعه با حضور ورزشکاران، هنرمندان و برخی مسئولین نظام هرشب از ساعت 23 به صورت زنده میهمان مخاطبان شبکه قرآن سیما خواهد بود.
 
"طرح قرآنی 1449" نیز با محور حفظ سوره مبارکه یس و همچنین پرداختن به 30 موضوع قرآنی با مضمون سبک زندگی قرآنی از جمله برنامه های ماه مبارک است که همه روزه از ساعت 17 به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
 
سخنرانی مراجع معظم تقلید و خطبای برجسته کشور تحت عنوان "بیان" در 2 واحد زمانی 6:30 و 21 و همچنین سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی (چشمه معرفت) در ساعت 13:45 از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.
 
"باغ رؤیایی" و"به وقت نوجوانی" 2 بخش ویژه مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه است که با محور طرح قرآنی 1449 در ساعت های 16 و 16:30 به روی آنتن می‌رود.
 
"یاد خدا"،"مسابقه قاری برتر"،"ارتباط با نمایشگاه قرآن کریم" (باغ موزه و مصلی)،"قصه های قرآنی" (انیمیشن)،"با شهداء در ضیافت نور"،"رمضان درملل اسلامی"و "عروه الوثقی" (احکام ماه رمضان) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ماه هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *