قدرداني از صدا و سيما در بزرگداشت سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن كريم

12:59 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۲۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه در نامه‌اي به رئيس سازمان صدا و سيما، از تلاش اين رسانه براي بازتاب وسيع مسابقات بين‌المللي قرآن كريم در تهران قدرداني كرد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،حجت الاسلام و المسلمين علي‌محمدي در نامه‎اي به دكتر سرافراز از پوشش وسيع تلويزيوني و راديويي مسابقات سي و دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن كريم قدرداني كرده است.
 
وي در اين نامه از اين مسابقات به عنوان بزرگ‌ترين رويداد تبليغي و ترويجي قرآن در جهان اسلام هم‎زمان با عيد سعيد بعثت پيامبر گرامي اسلام (ص) نام برده و تلاش‌هاي سازمان صدا و سيما را براي پوشش تصويري _ راديويي و تبليغ اين رويداد بزرگ قرآني، ارج نهاده است.
 
رسانه ملي در طول برگزاري اين مسابقات علاوه بر پخش مستقيم مراسم افتتاحيه و اختتاميه ، گزارش هاي متعددي از اين رويداد بزرگ را در شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني پخش كرد. ضمن آن كه راديو قرآن و شبكه تلويزيوني قرآن هر روز بيش از 5 ساعت از زمان خود را به پخش مستقيم اين مسابقات اختصاص دادند.
 
علاوه بر اين، برنامه‌هاي زنده راديويي و تلويزيوني در طول مدت برگزاري مسابقات بين‌المللي قرآن ، با دعوت از كارشناسان و قاريان داخلي و خارجي ، به بازتاب اتفاقات روزانه مسابقات پرداختند .



برچسب ها: تلویزیون قران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *