نویسنده سریال "پرده‌نشین" "نفس‌گرم" را بازنویسی می‌کند

10:24 - 12 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۷۹۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: نویسنده سریال‌ "پرده نشین"این روزها مشغول بازنویسی سریال "نفس گرم" به کارگردانی "محمدمهدی عسگرپور" است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، نویسنده سریال‌ "پرده نشین"این روزها مشغول بازنویسی سریال "نفس گرم" به کارگردانی "محمدمهدی عسگرپور" است که "طلا معتضدی" تاکنون ۱۵ قسمت از آن را نوشته و مشغول نگارش ادامه آن است.

به گزارش ، از آنجایی که عوامل کار فشار زیادی را تحمل می‌کنند و معتضدی فرصت کافی ندارد،حسین تراب‌نژاد متن را مطابق آنچه مدنظر عسگرپور است، را بازنویسی می کند.
 
بنا بر این گزارش،حسین تراب نژاد درباره موضوع این سریال تلویزیونی می گوید:کار فضای خوبی دارد و به نظرم قصه مخاطب‌پسندی را روایت می‌کند، قصه‌ای که در چند سال اخیر کمتر مشابه آن را دیده‌ایم. از طرفی انتخاب مرجانه گلچین نیز غافلگیرکننده‌ و خوب بوده است.
 
به گزارش میزان، این سریال به تهیه‌کنندگی "سیدمحمود رضوی" یک ملودرام اجتماعی و داستان آن درباره زنی به نام "ملیحه" با اعتقادات بالای مذهبی است که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقاداتش را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
 
مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفرخوش خلق، سیما تیرانداز، رامین راستاد و رحیم نوروزی بازیگرانی هستند که در"نفس گرم" ایفای نقش می‌کنند.



برچسب ها: تلویزیون نفس گرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *