رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جوان نسل امروز با زمانی که تلویزیون برنامه "نیم رخ"را ساخت فرق می کند/با اثر و ایده ای نو، بعد از ماه مبارک رمضان به تلویزیون می آیم

9:13 - 10 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۴۰۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجری"سین مثل سریال" گفت: جوان نسل فعلی با زمانی که تلویزیون برنامه "نیم رخ" را ساخت فرق می کند و به عقیده من باید با ایده نو، توجه و اعتماد نسل جوان را جلب کرد.
جوان نسل امروز با زمانی که تلویزیون برنامه محمد سلوکی مجری تلویزیون با اشاره به کم کاری خود و اینکه اجرای برنامه ای برای ماه مبارک رمضان را عهده دارخواهد بود یا نه در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: برای بعد از ماه مبارک رمضان برنامه ای را در دست تهیه داشته و اجرا خواهم کرد و باید بگویم که از سال گذشته من کم کار شده ام.

وی ادامه داد: از شبکه های مختلف سیما پیشنهاد اجرا داشتم ولی به دلیل اینکه مردم روی ما حساب باز می کنند و از ما توقع بیشتری دارند، لذا من در قبول اجراهایم دقت افزون تری را به کار می برم.

سلوکی با اشاره به محتوای برنامه جدید خود افزود: کار جدید من شبیه به هیچ کدام از برنامه های گفت و گو محور نبوده و با توجه به دنیای امروز و با دقت به فضای مجازی و ارتباط مردم با آن،سعی می کنم با ایده ای نو اثری شایان توجه را بسازم.

مجری "سین مثل سریال" درباره بهره مندی از فضای مجازی و بازگوی نکات مثبت و منفی آن در کار جدید خود تصریح کرد: به عقیده من تنها فکر کردن به معنای کتاب و سینما نمی توان مشکلات را حل کرد،ما نیاز به فرهنگ سازی در همه امور و سطح اجتماع را داریم.

سلوکی ابراز داشت: نگاه به فضای مجازی به عنوان یک کار مضر و یا مفید به طور صرف نمی تواند درست باشد.من به ایده کار فکر می کنم و اینکه بتوانم درباره فرهنگی درست و پایه صحبت کنم.

وی ادامه داد: مدیریت ما در حوزه های اجتماعی باید تقویت شود به این دلیل که ایجاد صفحه های اجتماعی برای هر کشور و فرهنگی در سطحی گسترده طراحی شده که برای آن جامعه استفاده بهینه داشته باشد اینکه جوانان ما به هر دلیلی وارد این فضاها شده و به دنبال چیزهای خاصی می گردند نیز در کار جدید من مورد بحث قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی گاه جذاب و خطرناک است


سلوکی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در بین نوجوانان تصریح کرد: گاه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی فضای مجازی برای جوانان ما خطرناک و جذاب جلوه می کند و این به عقیده من از نبود آگاهی کافی نشات می گیرد.ما اگر اطلاعات درستی از تکنولوژی مقابل خود داشته باشیم به موقع موفق خواهیم بود و کمتر ضرری متقبل ما خواهد شد.

وی افزود: سال های سال زمان برد تا شبکه های اجتماعی به شکل امروزی و برای کمک به بشر ساخته شود، ولی متاسفانه عده ای برای سوء استفاده از این فضا گام برداشته و عده ای دیگر نیز به دلیل نداشتن آگاهی لازم در دام موضوعات دیگری افتادند.به همین منظور تمام سعی خود را در جهت ارتقاء این برنامه خواهیم داشت.

دوران تغییر سوژه و دکور تمام شده است


وی با اشاره به عبور کردن ازبرخی سوژه ها به بهانه تغییر برنامه گفت: متاسفانه برخی از همکاران ما با تغییر دکور و سوژه اعلام می کنند که رویکرد کار جدید شده است و به عقیده من دوران این گونه تغییرها تمام شده و به جای رفتن به دنبال موضوعات و تکرار برنامه باید سراغ مدل های برخورد رسانه رویم.

سلوکی درباره جذابیت های مورد توجه نسل جوان افزود: با ایده متفاوت می توان مخاطب امروز را با تفاوت های نسل ها آشنا کرد.جوان نسل فعلی با زمانی که تلویزیون برنامه "نیم رخ"را ساخت فرق می کند.تکرار آن برنامه ها برای جوان 15 ساله الان ماری بیهوده است.

این مجری توانمند تلویزیون تصریح کرد: امیدوارم با حضور مدیریت جدید سازمان صدا و سیما،ایده های جدیدی با شیوه ای متفوت به میان آید تا ما بتوانیم منشاء حرکت کار و ایدن نو به منظور پاسخ دادن به نیازهای نسل چوان شویم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *