آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری

10:23 - 09 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۲۵۴
خبرگزاری میزان: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوریبه گزارش ، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد، بازنشستگان و موظفان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا شانزدهم خرداد با توجه به شرایط و ضوابط زیر، فرم درخواست وام ضروری را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی cspf.ir تکمیل و ثبت نام کنند. پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در صورت تصویب وام، مبلغ به حساب متقاضی، نزد بانک صادرات ایران واریز و با پیام کوتاه به اطلاع خواهد رسید.

ضوابط و شرایط دریافت وام:

1- اعتبار وام براساس تعداد بازنشستگان و موظفان هر استان تعیین می‌شود.

2- اولویت با متقاضیانی است که تاکنون از وام ضروری استفاده نکرده باشند.

3- مبلغ وام 20 میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادراتی که حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می‌کند و در سیستم احکام درج شده واریز خواهد شد.

4- پرداخت اقساط وام 36 ماهه و با کارمزد سالیانه چهار درصد است.

5- فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با توافق سایر وراث می‌تواند از وام استفاده کند؛ در هنگام دریافت وام، ارائه موافقت کتبی از سایر وراث مذکور از سوری وارث توافقی ضروری است.

6- ارائه اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران از سوی وراث صغیر و محجور در هنگام دریافت وام ضروری است.

تذکر: ذکر شماره دفتر کل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه در فرم ثبت‌نام الزامی است.  تکمیل فرم، حقی را برای دریافت وام ایجاد نخواهد کرد. به گزارش میزان، همچنین چنان‏چه تعداد متقاضیان (در شرایط برابر) افزون بر میزان مقرر باشد در این صورت از طریق قرعه‌کشی، برندگان انتخاب خواهند شد و تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود.


مجید
|
-
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
با سلام من میخوام ثبت نام کنم اما هیچ جا چیزی برای ثبت نام ننوشته لطفا بگید ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *