مرگ موتورسوار جوان به خاطر بی احتیاطی

15:08 - 02 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۰۰۹۰
سرهنگ احسان مونی، با اشاره به فوت یک موتورسوار جوان به خاطر بی احتیاطی و سرعت زیاد، گفت: این فرد پس از برخورد با کناره تونل نیایش، ۱۲ متر روی زمین کشیده شد.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ "احسان مومنی"، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ، با اشاره به فوت یک موتورسوار جوان به خاطر بی احتیاطی و سرعت زیاد، گفت: این فرد پس از برخورد با کناره تونل نیایش، ۱۲ متر روی زمین کشیده شد.

وی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: نیمه شب گذشته یک موتورسوار جوان که در مسیر شرق به غرب تونل نیایش در حال حرکت بود به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود، با جدول کناری تونل برخورد و پس از طی ١٢ متر کشیدگی بر روی زمین در اثر برخورد با دیواره بتنی تونل، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: با حضور ماموران پلیس و اورژانس در محل تلاش برای مداوای این موتورسوار آغاز شد، اما متاسفانه به خاطر شدت جراحات وارده به سر موتورسوار که از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود، این جوان ۳۷ ساله جان باخت.

سرهنگ مومنی، در پایان با توصیه به موتورسواران، گفت: موتورسواران باید از تردد در تونل‌های شهری خودداری و در هنگام راندن موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *