رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشنواره نوروزی سوره مهر برگزیدگان خود را شناخت

10:42 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۸۷۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برگزیدگان اولین دوره جشنواره نوروزی سوره مهر در هفت بخش "سوره آوا"، "سوره کتاب اولی‌ها"، "سوره ایده"،‌"سوره کودک"، "سوره کتابخوان" و "سوره نما" معرفی شدند.
به گزارش ، هیئت داوران پس از بررسی آثار ارسالی اولین دوره «جشنواره نوروزی سوره مهر»، نفرات برگزیده هر بخش را معرفی کردند. در بخش «سوره آوا» با عنوان «صدای کتاب باشید» به ترتیب آرش رضایی جوان، ساناز احسانی و فرنود فولادی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. به نفر اول سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم نیم سکه بهار آزادی و نفر سوم ربع سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت. همچنین در این بخش از محمدحسین اموری، مریم رحمتی، سعید مختاری، امین ضیایی، علی عابدی، فاطمه سلطانی‌نژاد، آندره بهشاهی تجلیل خواهد شد.

در بخش «سوره کتاب اولی‌ها» با عنوان «ناشر کتاب‌های خود باشید» هیئت داوران هیچ کدام از آثار را شایسته دریافت جایزه ندانست. در این بخش از محمد صالح سلطانی، زهرا خیری و محمدامین پورحسینقلی با اهدا لوح یادبود تجلیل می‌شود. علاوه بر این آثار این سه نفر به صورت الکترونیکی منتشر خواهد شد.

در بخش «سوره ایده» با عنوان «از ایده تا اجرا» سعید سعادت با ایده «چند پیکسل کتاب» حائز رتبه نخست و برنده یک سکه تمام بهار آزادی شد. این بخش برگزیده دیگری نداشت.

در بخش «سوره کودک» با عنوان «کتاب را بازی کنیم، بازی را بخوانیم» ضمن تشکر و قدردانی از سرکار خانم فاطمه قشمی، مربی و قصه‌گو کتابخانه امام حسین زنجان، سرکار خانم معصومه محمدی به عنوان نفر اول، جایزه یک عدد سکه تمام بهار آزادی را دریافت خواهد کرد. این بخش هم برگزیده دیگری نداشت.
در بخش «سوره کتابخوان» با عنوان «کتاب، یار قدیمی در قالب جدید»، هئیت داوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه ندانست و تنها از عاطفه امینی صالحی، مهدی طلوع نداف و الهام کوهکن تجلیل خواهد شد.

در بخش «سوره نگار» با عنوان «سوره مهر از نگاه شما» هیئت داوران هیچ اثری را شایسته برگزیده شده و دریافت جایزه ندانست. در بخش «سوره نما» با عنوان «معرف و مبلغ کتاب‌های محبوب‌تان باشید»، فاطمه زارع برای معرفی کتاب «بابای پولدار» نفر اول و برگزیده یک عدد سکه تمام بهار آزادی شد. همچنین از مجید بهیرایی و الناز حاجی‌زاده تجلیل خواهد شد. لوح تقدیر و جوایز نفرات برگزیده در چند روز آینده برای آنها ارسال خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *