"ساختمان پزشکان"،"آب پریا"و "بیدار باش"روی آنتن شبکه "آی فیلم" می رود

16:30 - 01 خرداد 1394
کد خبر: ۵۰۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
خبرگزاری میزان: منتخب سریال های "ساختمان پزشکان"، "بیدارباش" و "آب پریا"از شبکه آی فیلم پخش می شود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، شبکه آی فیلم سریال های جدید خود را به شرح زیر در جدول پخش قرار داده است:

منتخب "ساختمان پزشکان" منتخب ساختمان پزشکان از روز جمعه یکم خردادماه درجدول پخش شبکه ای فیلم قرار می گیرد و هر روز از ساعت 17:30 پخش و در ساعت 01:30 بامداد و 09:30 صبح  تکرارخواهد شد.

سریال "بیدارباش"  روز یکشنبه سوم خردادنیز سریال طنز "بیدارباش" جایگزین سریال پایتخت خواهدشد. طرفداران سریال های طنز هرشب ساعت 21:30 سریال "بیدارباش" را مشاهده خواهند کرد.

"بیدارباش" در ساعت های 05:30 و 13:30 تکرار می شود. بیدارباش نام یک مجموعه تلویزیونی است که در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۱ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

سریال "بیدارباش"داستان چند جوان را روایت می‌کند که برای اجرای تئاتر عازم مناطق جنگی هستند و در منطقه نیروهای دشمن یکی از این جوانان با نام گرزین به گزین با بازی مجید صالحی اشتباه می‌گیرند و نیروهای ایرانی از این اشتباه استفاده لازم را می‌کنند و داستان به این ترتیب شکل می‌گیرد.

اکبر عبدی، مجید صالحی، امیررضا دلاوری، امیر نوری، هادی کاظمی،  عباس جمشیدی فر،  رابعه اسکویی، سیدجواد هاشمی، مهدی صبایی، خاطره حاتمی بازیگران سریال "بیدارباش" هستند.

 سریال "آب پریا"  با توجه به اهمیت فرهنگ سازی درخصوص مصرف بهینه از آب در خانواده ها، سریال" آب پریا" به کارگردانی خانم مرضیه برومند از روز هشتم خردادماه هرشب ساعت 22:30 از شبکه ای فیلم پخش خواهد شد و در ساعت 06:30 و 14:30  تکرار خواهد شد. 

"آب‌پریا" یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مرضیه برومند است. این سریال، داستانی کمدی، فانتزی دارد و داستان چند پری را روایت می کند که برای نجات خواهرشان (آب پری) از چنگال دیو خشکسالی (اپوش) به زمین می آیند.

به گفته مرضیه برومند در این مجموعه حجم بالایی از جلوه های ویژه تصویری استفاده شده است.

این مجموعه تلویزیونی که داستان آن به محیط زیست می پردازد در لوکیشن‌های متفاوت و در شهرهای مختلف با آب و هوای گوناگون و متنوع فیلمبرداری شده است.

" آب پریا" نوروز سال ۱۳۹۲ از شبکه ۲ سیما پخش شد."مرضیه برومند" کارگردان این فیلم به خاطر شرایط نامناسب پخش این سریال از صدا وسیما انتقاد کرد.

ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید
فائزه از سمنان
|
-
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
0
سلام به تمام دست اندر کاران شبکه آ ی فیلم،می خواستم از شما خواهش کنم سریال زیبای شمعدوني که خیلی دوسش دارم،رو پخش کنید،متشکرم.
سحر بارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
ترو خدا برای عیدنوروز سریال آب پریا را پخش کنید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *