"خوبی از خودتونه"میزبان خانواده آتش‌نشان فداکار "امید عباسی"می شود

16:50 - 30 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۶۶۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برنامه "خوبی از خودتونه" امشب ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده آتش‌نشان فداکار "امید عباسی" روی آنتن می رود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،برنامه "خوبی از خودتونه" امشب ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده آتش‌نشان فداکار امید عباسی روی آنتن می رود.

به گزارش میزان،" شهرام شکیبا" امشب با خانواده "عباسی" درباره اخلاق خوب و ایثار این آتش‌نشان به گفت و گو می‌نشیند.

 ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ وقوع یک مورد حریق به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن‌ آتش‌نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه واقع در ساختمان ۱۰ طبقه در شهرک شهید باقری اعزام شدند.

در جریان این حادثه آتش‌نشانان برای اطفای حریق و نجات جان دختربچه ۹ ساله اقدامات خود را آغاز کردند که پس از خارج کردن این دختر، از ساختمان و نجات وی از مرگ حتمی، فرمانده ایستگاه ۶۸ آتش‌نشانی به نام "امید عباسی" به علت شدت دودزدگی و بالارفتن حرارت دچار آسیب‌دیدگی شدید و مرگ مغزی شد.

اعضای بدن امید عباسی، آتش نشان ۳۵ ساله تهرانی که پیش از این با دریافت کارت اهدای عضو آمادگی خود را برای اهدای اعضای بدنش به نیازمندان اعلام کرده بود، به سه بیمار نیازمند اهدا شد.
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز زهرا رفیعا به همراه همسرش جواد رحمانی‌پناه که هر دو از گیرندگان ریه هستند، به "خوبی از خودتونه" آمدند تا از تجربه متفاوت پیوند و حال خوبشان پس از بهبودی بگویند.

"خوبی از خودتونه" کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ و با اجرای شهرام شکیبا روی آنتن می‌رود.  

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *