۲۶۰ نماینده مجلس ضمن قدردانی از رهبر انقلاب: انتصاب شایسته آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه، امید و شعف را به جامعه گسیل داشت/ قدردانی از آیت‌الله آملی‌لاریجانی

11:52 - 21 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۲۱۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
۲۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه قدردانی کردند.
فوری لطفا منتشر شود/ ۲۶۰ نماینده از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب آیت‌الله رئیسی قدردانی کردندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ،۲۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه قدردانی کردند. 
 
در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس قرائت شد ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه آمده است: قوه قضائیه دارای ارزش، احترام و جایگاه والایی در نظام اسلامی و جامعه بشری است به اعتباری که شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی اولین مسوول قضایی جمهوری اسلامی ایران آن را با اهدای خون پاکش تضمین کرد.

این بیانیه می‌افزاید: شهدای متعددی در قوه قضائیه در اقامه قسط و عدل جانشان را نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورند.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انتصاب شایسته آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه با تدبیر حکیمانه حضرتعالی، امید و شعف را به جامعه گسیل داشت، ایشان دارای شخصیتی وزین، مردم دار، انقلابی و ساده زیست بوده و با شناخت کامل و حُسن سابقه در قوه قضائیه کمک شایان توجهی در پیشبرد امور خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: توصیه‌های اثر بخش حضرتعالی نشان از درایت و عمق شناخت معظم له از مسائل، تنگنا‌ها و ظرفیت‌های قوه قضائیه است که در صورت اجرای دقیق و کامل می‌تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد، این توصیه‌های مترقی در تدوین و اجرای سند تحول قوه قضائیه بایستی به عنوان اصول اولیه مدنظر قرار گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از رئیس جدید قوه قضائیه انتظار داریم از ظرفیت‌های جوانان نخبه، متعهد و مومن به نظام انقلاب اسلامی استفاده کرده و برای کامل ریشه کنی کامل فساد از جامعه تلاش کند.

در پایان این بیانیه آمده است: از مساعی و خدمات ارزنده آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه که از شخصیت‌های ارزنده نظام هستند قدردانی می‌کنیم و برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی توفیق داریم، همچنین دوام عمر حضرت عالی و شادی روح امام راحل را از درگاه ایزد منان خواستاریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *