متوفای حادثه مهاباد قصد ازدواج با متهم را داشته است/ قصد خودکشی کاملا منتفی است

14:14 - 28 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۱۶۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس دادگستری مهاباد با اعلام اینکه در حادثه هتل تارا، متوفی قصد ازدواج با متهم را داشته، گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که کسی متوفی را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا اینکه متوفی قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط متوفی با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.
به گزارش صمد حضرتی رئیس دادگستری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی این خبرگزاری درباره حادثه رخ داده در این شهر اظهار کرد: در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچگونه اثری از تعرض و تجاوز به این فرد مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه پیش از وقوع این حادثه بارها متهم پرونده به هتل تارا رفت و آمد کرده و با متوفی آشنا شده بود، افزود: متوفی و متهم قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و در آن روز تنها به قصد ازدواج، این خانم با هماهنگی که داشته به اتاق متهم رفته و در مورد نحوه ازدواجشان صحبت کرده اند.

وی با بیان اینکه حدود 25 پیامک میان متهم و متوفی رد و بدل شده است،تصریح کرد: این امر نشان می دهد این دو پیش از این با یکدیگر ارتباط داشته و به هم علاقه‌مند بوده اند.

حضرتی با اشاره به اینکه شاید دلیل متوفی برای پنهان نگه داشتن رابطه‌اش با متهم  ترس از مدیر هتل و اخراج بوده است، بیان کرد: در رابطه با این پرونده هرکسی که به هر عنوانی در حادثه دخالت داشته مورد بازجویی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه متهم نیز به اتهام خلوت کردن با نامحرم دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه رسانه ها و شبکه های مجازی به تحریک احساسات پرداختند و اگر عده ای به هر بهانه ای قصد اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی یا دولتی را داشته باشند بر اساس قوانین با آنها به شدت برخورد می شود.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که کسی متوفی را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا اینکه متوفی قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط متوفی با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.

وی ابراز کرد: مردم مهاباد می دانند که هر اقدام غیر قانونی به هر بهانه ای انجام شود، به حیثیت و اعتبار شهر لطمه وارد کرده و سبب فرار سرمایه از مهاباد می شود و به یقین به هیچ کس اجازه نمی دهند به هر بهانه ای حریمها را شکسته و امنیت پایدار این شهر که حاصل زحمات چندین ساله مردم این شهر است را به هم بزند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *