رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خوشحالم کتاب "آن بیست سه نفر" مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ کتابی با موضوع "40 اسیر"را در دست نگارش دارم

12:01 - 28 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۱۲۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: نویسنده کتاب "آن بیست سه نفر" گفت: موضوع کتاب جدیدم شرح حال ۴۰۰ نفر از اسرای جوان اردوگاه های عراق است که آنها را در اردوگاهی به نام اطفال جمع می کنند و در ادامه همان رویکردی را که برای آن بیست و سه نفر داشتند در مورد این ۴۰۰ نفر نیز دارند.
 احمد یوسف زاده نویسنده کتاب "آن بیست و سه نفر" در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر گفت: کتاب "آن بیست و سه نفر" در حال حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار مخاطبان است و این کتاب تا به امروز جز یکی از پرفروش ترین کتاب هایی بود که در غرفه سوره مهر وجود دارد.
 
نویسنده کتاب"آن بیست و سه نفر" در ادامه بیان کرد: قطعا علت فروش بالای این کتاب تقریظ مقام معظم رهبری و معرفی این کتاب از طرف ایشان بوده است و بسیار خوشحال هستم که کتاب "آن بیست و سه نفر" جزو پرفروش ترین  ها شده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
 
 
کتابی با موضوع 40 اسیر جوان در دست نگارش دارم

 
وی تصریح کرد: کتاب بعدی خود را در دست تالیف دارم و حدود ۷۰ درصد کار آن انجام شده است و انشالله به زودی از آن رونمایی می شود.
 
یوسف زاده افزود: موضوع این کتاب شرح حال ۴۰۰ نفر از اسرای جوان اردوگاه های عراق است که آنها را در اردوگاهی به نام اطفال جمع می کنند و در  ادامه همان رویکردی را که برای آن بیست و سه نفر داشتند در مورد این ۴۰۰ نفر نیز دارند.
 
وی گفت: در این کتاب چون حوادث در محیط کاملا جوان اتفاق می افتد مایه طنز آن بیشتر است.
 
به گزارش ، گفتنی است که کتاب "آن بیست و سه نفر" خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده از دوران اسارت ۱۹ نوجوان کرمانی و ۴ نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درآمدند و نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست و سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است.رهبر معظم انقلاب اسلامی فروردین ماه امسال تقریظی بر این کتاب نوشتند که اردیبهشت ماه در آیینی با حضور مسوولان کشوری، لشکری و استانی در کرمان رونمایی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *