رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلالی ضمن تبریک به آیت‌الله دکتر رئیسی: رجاء واثق دارم در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی مؤثر برخواهید داشت

14:29 - 18 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۱۱۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ضمن تبریک انتصاب آیت‌الله دکتر رئیسی به ریاست قوه قضاییه، گفت: رجاء واثق دارم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با اتکا به تجارب و سوابق ارزنده گذشته به ویژه در عرصه قضاوت در ارتقای عملکرد این نهاد ارزشمند، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی مؤثر برخواهید داشت و اقداماتی ماندگار برجای خواهید گذاشت.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس انتصاب آیت‌الله دکتر رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفتگروه سیاسی ؛ کاظم جلالی رئس مرکز پژوهش‎های مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب آیت‌الله دکتر رئیسی را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی
با سلام و تحیت.
انتصاب حضرت‌عالی را به عنوان رئیس قوه‌قضاییه با حکم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاء واثق دارم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با اتکا به تجارب و سوابق ارزنده گذشته به ویژه در عرصه قضاوت در ارتقای عملکرد این نهاد ارزشمند، در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و احیای حقوق و اعتماد عمومی و استقرار عدالت، گام‌هایی موثر برخواهید داشت و اقداماتی ماندگار برجای خواهید گذاشت.

بی‌تردید قوه‌قضاییه پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند «اقتدار و اعتماد عمومی دو رکن اصلی مورد نیاز قوه قضاییه است»، به عنوان نهادی ارزشمند با عملکردی مستقل، جایگاهی ویژه و ارزنده در حراست و پاسداری از قانون اساسی و قوانین برمبنای اعتلای عدالت و حمایت از حقوق افراد در جامعه دارد و این مهم با حضور حضرت‌عالی بیش از گذشته تقویت خواهد شد.
 
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی این فرصت را مغتنم شمرده و بر تلاش و حمیت در راستای ارتقای سطح تعامل و همکاری با بخش‌های پژوهشی قوه‌قضاییه تاکید دارد. توفیق روزافزون حضرت‌عالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، از درگاه ایزد منان خواستارم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *